Nieuwste aanwinst!

Gefeliciteerd :partying_face: met je aankoop. Veel draagplezier.:blush::+1:

1 like

Bang for buck :facepunch:t2:
Gefeliciteerd met je toffe aanwinst en veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig natuurlijk

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Genieten van deze hobby hoeft niet duur te zijn, gefeliciteerd met deze NA en veel draagplezier gewenst

2 likes

Ik heb nooit begrepen hoe mensen “verliefd” kunnen worden op een ding…

Ik hoopte op Omega nadat ik de eerste foto zag.

Dat dus. Maar…

Ik ben geen fan van hommages maar San Martin ziet er wel prima uit in deze categorie, dat moet ik toegeven.

Goed gejat, het ziet er kwalitatief prima uit, dat kun je niet ontkennen.

Dat zou ik @Anne1969 ook aanraden. Het origineel mag dan duur zijn, het gaat de rest van je leven lang mee en wellicht dragen je nakomelingen het later als mooi aandenken.

Hoe dan ook, heel veel plezier ermee!

2 likes

Jij hebt je oranje seconde wijzer :wink:
Gefeliciteerd met je NA

2 likes

Gefeliciteerd!

Wat voor klanten zijn dit dan?
Heb nog nooit iemand anders zich druk zien maken om een horloge :smile:

5 likes

Klanten die veel geld uitgeven haken soms af als ze een duur horloge zien. Het gevoel dat ze daar aan meebetaald hebben is bad for busines :wink:

3 likes

Even genieten van de hommage, instant bevrediging en dan doorrr naar de AT. :wink:

2 likes

Gave kleuren combinatie :drooling_face:

1 like

Dat is best schocking… mag je aan komen rijden in een Daihatsu Cuore? :grin:

2 likes

Oude vito :wink:

1 like

En ik maar denken dat je bang was voor beschadigingen aan je dure horloge door fysiek werk :thinking:

Klanten en horloges, kom op zeg, het interesseert buiten het HF werkelijk helemaal niemand ene r…t wat je draagt.

1 like

Kijk, dat is gewoon de eerlijke reden. En weet je wat? Ik heb mijn geld ook hard nodig voor belangrijke zaken zoals wonen, gezin, vakantie enz. Is toch helemaal niet erg? Dacht je dat ik, of vele HF leden met mij, allemaal een duur horloge kunnen kopen?

5 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA.
Mooie kleurencombinatie.
Het belangrijkste is dat jij er blij van wordt.
Veel draagplezier gewenst.

2 likes

Erg mooi exemplaar :star_struck:

1 like

Vooral klanten uit Azië! “Als jij zo’n duur horloge kan betalen dan kan je ook wel wat meer korting geven”

“Veel mensen zien vaak alleen wat je hebt en niet wat je ervoor hebt moeten doen”

Helaas…

1 like

Ik ben het eens met de gedachte om tijdens werk geen horloge met luxe uitstraling te dragen, omdat ik deels als ‘verkoper’ wetk. San Martin slaagt er echter in om voor een ‘laag bedrag’ een horloge een zeer luxe uitstraling te geven, meestal door deels erg mooi te kopieren. Voor mij voelt dat dubbel. Ik heb het hoge geld bedrag niet over voor het origineel, waarom dan wel zo’n mooie ‘Wannabe’ van San Martin?

2 likes

Leuke NA!
Goeie combinatie met de band.
Geniet ervan!

1 like