Dat wist ik niet, cultuur verschillen…
Dat werkt dan toch ook tegen je?
Eens, voor dat geld genoeg mooie en toch wat originelere en minder “wannabe” horloges te koop bij b.v. Seiko, Citizen, Casio, Tissot enz.
Dat wist ik niet, cultuur verschillen…
Dat werkt dan toch ook tegen je?
Eens, voor dat geld genoeg mooie en toch wat originelere en minder “wannabe” horloges te koop bij b.v. Seiko, Citizen, Casio, Tissot enz.
Inderdaad,met eigen ontwerp (sommige zijn zelfs classics) San Martin is wel een merk dat vanuit het kopieëren is gaan door ontwikkelen naar meer eigen ontwerpen. Wie weet hebben ze over 30 jaar ook ‘classic’ modellen….
Heel leuk! Veel plezier ermee!
San Martin is wel een merk dat vanuit het kopieëren is gaan door ontwikkelen naar meer eigen ontwerpen
Eens. Kwaliteit is ook niks mis mee.
Hey, leuk horloge!
Veel plezier ermee
![]()
Tegenwoordig kun je met fysiek werk goed geld binnenhalen, ik ken een paar jonge mannen die geen manager van iets zijn geworden maar stucadoor, schilder en tuinman. Het is fysiek werk maar verdienen knap geld, zeker als ze geen 9 tot 5 mentaliteit hebben…
Andere kant van het verhaal is dat ik ook als verkoper bij veel klanten kom waarbij de klant zelf met een hele dikke klok aan de onderhandelingstafel zit. Als je dan interesse toont in hun horloge krijgt het gesprek vaak een leuke wending wat bijdraagt aan een ontspannen sfeer en een leuk en prettig gesprek. Vaak zit er ook aan de kant van de klant een mooi verhaal achter. Ik zeg gewoon doen waar je jezelf prettig in voelt.
Gefeliciteerd met je NA!
Ik heb hem gezien! ![]()
Nu nog wachten totdat hij 2ehands wordt aangeboden.
Ziet er heel vet uit! Oranje for life
Mooi horloge. Veel plezier ermee.
Het is een hobby voor iedereen. Van harte met de NA, mooie combi👍🏻
Ik werk in 101 landen waaronder Azië en het horloge is nooit een issue geweest
maar jij kent je klanten/markt het beste.
Ik hoop altijd dat iemand commentaar geeft ook tijdens negotiations maar vooralsnog niets ![]()
Mooi merk. Mijn favoriete docent (Aardrijkskunde) had er eentje, is me altijd bijgebleven. Veel plezier!