Wel een heel apart ding, doet me denken aan een thermostaat
Gaaf om te zien weer .
Dit is er eentje die je niet gaat vervelen verwacht ik. Veel plezier ermee!
Gr.Wander
Heel apart man! 🖒😊
Bedankt voor het delen: heel bijzonder en ook nog eens een mooie klok wat mij betreft!
Dank je wel Walder! Deze gaat denk ik inderdaad niet snel vervelen
Heel bijzonder, en inderdaad best wel leuk. Veel plezier er van!
'Kheb’mzelfook!
Inderdaad leuk ding, gefeliciteerd!
Zie ook; NA Klokers Klok 01
(die van mij gaat wss wel in de verkoop…)
Ik was bewegend beeld aan het zoeken. Kwam dit filmpje tegen:
Rammelt ie echt zo erg?
Nee, die van mij niet… Zal wel een gevalletje ‘maandagmorgen’ model zijn.
Heb hem bij Juwelier van Hell in Amersfoort gekocht… Deze verkopen ook o.a. Oris, van der Klaauw en Staudt dus als dit horloge zo zou rammelen zou hij daar vast niet liggen
Heel apart klokje en toch mooi gefeliciteerd
Mooi horloge. Versie 02 is ook erg mooi.
Veel draagplezier!
Nee, dit klopt niet, ik heb beide modellen, de 01 en de 02 en alleen de 02 is aangepast, daar zou eerst ook een metaal-polymeercase gebruikt worden, maar die hebben ze aangepast en ook het uurwerk. Dit model is ongewijzigd gebleven, alleen het gebruikte materiaal is zo hard dat het heel erg lijkt op staal.
Dan ben ik gewoon verkeerd geïnformeerd door de juwelier. Beetje erg jammer! Maakt me verder niet uit als het materiaal maar goed is haha!
P.s. Mocht je model 02 ooit een keer weg doen, dan hoor ik het graag!
Mooie dingen inderdaad. En het meest ingetogen horloge in de collectie. Ik bespeur vooruitgang.
Gefeliciteerd, veel plezier er mee.
Welkom bij de club. De hoeveelheden juweliers die je geen totale lariekoek vertellen over horloges is op één hand te tellen wereldwijd. Komt omdat de gemiddelde werknemer bij juweliers niet verder geïnteresseerd is in horloges dan het uiterlijk en de commissie.
Erg mooi en apart, ik moest even goed kijken hoe laat het is, 14 voor 2? . Inderdaad lijkt het een beetje op m’n rekenlineaal die ik nog dagelijks gebruik!
Had Klokers even zelf gemaild (aangezien ik m zelf bij een stalen kast ook wel gaaf vind). Hun reactie:
The newest version is made from a stainless steel and technical polymer composite
Overigens staat bij de 02 ook dit:
Material: Plastic casing and grained effect imitation leather covering. Metal ring, pushbutton and crown
Inderdaad weer een bijzondere aanwinst.
Waar vindt je ze toch altijd!