Nieuwste limited Hanhart

Ik ben benieuwd wat mijn forumgenoten van een groene Hanhart Pioneer vinden. Doet het nu afbreuk aan het ontwerp of vinden jullie het juist mooi?

Oorspronkelijke model in wit of zwart.

23 likes

Ik vind hem tof.
Maar deze is 42mm toch?

2 likes

Deze had mijn interesse. Had. Bekant 15mm dik. Doe eens normaal. Verder een gaaf ding, fijne specs maar echt een tonnetje.

5 likes

Ik vind hem geslaagd. Ik vind ook de 417 en de Pioneer One erg leuk. Alleen helaas te groot met 42mm en 50 mm lug to lug (meen ik). Dat is mij iets te gortig helaas.

1 like

40mm. @Spectre.

2 likes

Te somber! Het leven is een feestje, toch? :partying_face:

2 likes

Dit is meer de vergelijkbare “normale” variant:

8 likes

Ik vind zo’n gnurled bezel (dat touwachtige) dus echt oubollig.

1 like

Ik vind het model leuk, maar deze combi van dat groen met rood staat me erg tegen.

4 likes

Inderdaad, een winkelstraat-in-decemberachtige kleurencombinatie.
Die bezel vind ik wel tof (bij Hanhart).

2 likes

Ik zelf vind de zwarte mooier… maar de groene is ook prima.

Rooie accentje hoeft niet voor mij.

2 likes

Mmm … vind de groene mooier dan de zwarte … maar niet ‘moet ik hebben’ mooi :wink:

1 like

In het wit bestaat hij met andere bezel.
En natuurlijk, evenals in zwart, als mono-pusher, wat ik nog leuker vind.

2 likes

Dat rode accentje op de pusher is/was zodat de piloten de chronograaf niet per ongeluk stopzetten.

2 likes

Koop dan Alphons :stuck_out_tongue:

Ongetwijfeld. Ik ben geen piloot in wo2. Ik vind het niet mooi in 2021. :stuck_out_tongue:

2 likes

Tof :ok_hand:

2 likes

Daar heb je een punt, maar een beetje nostalgie op zijn tijd moet kunnen. En zo laat het merk mooi zijn roots zien.

2 likes

Tja dan kunnen ze de hele cockpit wel rood gaan schilderen he :wink:

2 likes

Ja, toen was de hele knoppenwinkel in een cockpit wel een stuk kleiner dan nu natuurlijk.

3 likes

Persoonlijk vind ik de bezel te druk/onrustig, niet mijn stijl, ik zie bij groene dial, rode wijzer liever deze Raketa limited bijvoorbeeld.

2 likes