Nieuwste telg uit de familie officieel geïntroduceerd 😁

Vandaag de nieuwe telg uit de Van der Gang familie geïntroduceerd in een mooie midsize 38mm.

https://mailchi.mp/vandergangwatches/exclusief-de-groene-classic-gmt-20009bg-t-5676579?e=aad202ab48

9 likes

Hrm, ja. Mooie maat, dat wel.

Maar met zo’n kakafonie aan kleuren (wit, rood, blauw, bling, oranje, groen?) iets te hoog kermisgehalte voor mij.

8 likes

Apart, maar niet lelijk.

3 likes

Mooi formaat (slechts 9mm dik). De kleuren maken het horloge - in mijn ogen - fragiel. Niet mijn stijl, wel weer een bijzonder horloge.

1 like

Die datum icm die drie vind ik niet geweldig. Beetje erg veel verschillende kleuren ook.

3 likes

Gelukkig ‘smaken verschillen’ :slight_smile: heb hem omgehad en was er persoonlijk erg enthousiast over, maakt een groot verschil met andere kleuren banden :+1:t2:

1 like

Mooi, maar teveel verschillende kleuren op de wijzerplaat voor mij.

1 like

Erg mooi en de frisse kleuren zijn goed gekozen.

1 like

Kan het wel waarderen, enkel de datum! Nooit naast de drie, of op de plaats van de drie, anders boven de zes of onder de twaalf.

Kleuren vind ik wel oké

1 like

Met oranje lederen band erg mooi.

2 likes

Je bedoelt dat jij dan ook kans maakt? :grin:

Zat al te wachten wanneer deze geïntroduceerd zou worden. I pass.

Maar een 34 mm ‘dames’ model zou ik weleens willen bepotelen #2023.

afbeelding

@Seumpie. Wat is de gemiddelde levertijd voor een vd Gang?

2 likes

Driewerf neen!

1 like

Afhankelijk het type ongeveer 6 maanden, ze worden pas gemaakt op het moment dat hij besteld is :slightly_smiling_face:

1 like

Nou nou nou :slight_smile:

1 like

Perfecte maat, 39mm was ook goed geweest. Maar beetje vreemde kleuren. Als ze deze nu maken in gewoon wat klassiekere kleuren, dus niet dat gekke groen maar gewoon donkerblauw, rood, wit, goud, etc, dan wil ik wel eens zo’n VdG!

Heel chique. Ik ben fan.

1 like

Ach met je witte Hema tent matcht het ook wel hoor :joy::joy:

1 like

Ik weet het niet. Ben 50 en ik vind 't wel een aardig ding, om te zien. Daarnaast voor een VdG ook nog best wel ‘betaalbaar’.

1 like

Heb ook de nieuwe kleur van de GMT omgehad 🫢 moet nog geïntroduceerd worden :blush:

3 likes