Niewe horloge zoeken

Hallo allemaal

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik zoek een nieuwe horloge,
Ik had deze seiko op het oog SKX009K2 maar het glas is geen saffier,
Dus ik wilde jullie vragen of jullie een mooie ongeveer soortgelijke horloge als deze weten het liefst een automaat met saffierglas

Mijn budget is max. €250

Gr Carlos

Of kijk hier om de SKX009K2 met saffierglas te kunnen bestellen:

http://www.monsterwatches.nl/index.php/duikers-start/skx009

Oke bedankt ik zal eens daar een kijkje nemen,
Maar heb ik dan nog steeds 2 jaar garantie op die horloge?

Je kan beter garantie van Rob krijgen dan van Seiko. Rob is uitermate betrouwbaar. Ik heb trouwens meerdere Seiko’s met hardlex gehad en geert is zeer bestendig tegen krassen.

Ja hoor. Garantie blijft.
Kijk maar eens op de frontpage van de site van Rob

Ja en nee. Dit zegt monsterwatches zelf:

Garantie… hoor ik u denken.
Mijn garantie op de automatische uurwerken is eerlijk gezegd beter dan die van Seiko zelf…! Als er iets aan het uurwerk mankeert (of eigenlijk alles wat zich binnen de kast bevindt, dus afvallende wijzers, niet goed werkende day/ date,…) dan wordt deze direct gerepareerd, als dat niet lukt krijgt u zonder meer een nieuwe. Dus niet weken lang geen horloge omdat deze ergens in reparatie is.
Ik ga er vanuit dat u het horloge wel correct hebt gebruikt, dus niet zwemmen met de kroon losgedraaid.
Geen garantie op de band, ook niet op gebruikssporen, maar dat lijkt me logisch.

monsterwatches (Rob van Herpt) heeft op dit forum een uitstekende reputatie. Daar hoeft je het niet om te laten:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,234348

Oke bedankt voor de informatie ik denk dat ik er zo een ga bestellen :wink:

Doen :). En zoals gezegd, een beter adres kan je niet bedenken.

Wil ik net zeggen,

ik heb werkelijk geen idee waarom ik saffier in mijn klokjes zou laten zetten. ook na jaren ziet het hardlex er bij mij nog perfect uit.

Paul.

Als je er echt mee wilt duiken is HardLex goed genoeg. Saffier geeft wel een mooie afwezigheid van hinderlijke reflecties en en een extra blauwige gloed aan de wijzerplaat. De 009 combineert goed metde jubilee band.

Nee ik wil er niet mee duiken ( ben geen duiker :wink: )

Maar ik vind die model gewoon mooi ik heb hem nu besteld zonder saffierglas en als het glas gewoon te beschadigd is dan vervang ik hem wel door saffier bij rob

Bedankt voor alle hulp :slight_smile:

Van harte welkom.

Prima adres. Kijk anders maar bij het subforum over ervaringen met verkopers. Of nog beter, zet er de jouwe bij :wink:

Betreft Hardlex, op mijn Mapmeter is er een kras op gekomen, en geen idee hoe het is gekomen.

Maar slim hoor, lekker dragen en pas geld uitgeven aan saffier als het nodig is.