Nimima

Mooie en snelle deal met @Nimima met een mooie Bulova op staal en met ongedragen leer. Belgische post deed wat moeilijk maar alles kwam goed. Attent briefje bij het horloge in topconditie :+1:Aanbevolen door Topklokkers

1 like

Mooie deal gesloten met Nick @Nimima. Hij had gelukkig veel geduld en kwam er helemaal voor de grens over, dus dat was top, en ook nog een aardige kerel :ok_hand:

Vandaag een horloge verkocht aan Nick @Nimima . Fijne communicatie gehad en uiteindelijk gekomen tot een mooie deal. Kortom, aardige kerel die zich houd aan zijn afspraak :+1:.

1 like

Horloge verkocht aan @Nimima. Communicatie verliep soepel, betaling super snel.
Aardige gast en aanwinst voor het forum!

Zeker een aanrader.

Nogmaals dank Nick en veel plezier met het horloge!

1 like

Leuk horloge gekocht van @Nimima .
Supersnelle verzending (Belgische post speelde lief vandaag), bombproof verpakking, alles prima in orde.

Would buy again .

1 like

Goede ervaringen met Nick! Prima communicatie en snelle afhandeling.

1 like

Deal gemaakt met @Nimima, stevige onderhandelaar :joy: Maar beiden tevreden denk ik zo :+1: fijne communicatie, een aanrader.

1 like

Hierbij een dikke duim :+1:t2:
voor Nimima
Prettig contact, vlotte verzending en goed verpakt, aanrader!

1 like

Hierbij complimenten voor verkoper @Nimima.
snelle afhandeling en snelle verzending .
Een aanrader om een horloge bij te kopen .
Dikke duim :+1::+1:.

1 like

@Nimima heeft van mij een horloge overgenomen.
Keurige communicatie, netjes geboden en supersnel betaald. En ook nog netjes laten weten toen het eenmaal binnen was. Niets op aan te merken en een aanrader :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van @Nimima fijne snelle deal, snelle en keurige verzenden, prettige communicatie. Aanwinst voor het forum :ok_hand:

1 like

@Nimima, Bedankt!

Het horloge ziet er erg mooi uit, ik zal hem vaak dragen en lekker experimenteren met verschillende straps :slight_smile: Ik ben blij met de koop en het onderlinge contact. Ook een leuk detail, het handgeschreven briefje :+1:t2:

Straks tel ik met veel plezier af naar het nieuwe jaar met mijn Seiko spb143j!

1 like

Afgelopen vrijdag een mooi uurwerk gekocht van Nick.
Heel vriendelijk persoon en aangename voorafgaande communicatie.

1 like

Net voor de jaarwisseling een horloge overgenomen van Nick. Snelle deal, prettige communicatie en het horloge was bombproof verzonden. Staat zoals omschreven. Helemaal prima dus :+1:

1 like

Net voor de jaarwisseling een horloge overgenomen van Nick. Snelle deal, prettige communicatie en het horloge was bombproof verzonden. Staat zoals omschreven. Helemaal prima dus :+1:

1 like

'k Ben dit aan het typen met een prachtige Longines Heritage 1954 rond de pols die ik vanmiddag van @Nimima overkocht.

Was m’n eerste serieuze horloge-aankoop, dus fijn om in persoon af te kunnen spreken. Gezellige babbel en helemaal correcte deal van begin tot einde :slight_smile: .

1 like

Van het weekend een deal gesloten met @Nimima.
Na het nodige voorwerk afgesproken om elkaar halverwege te ontmoeten bij een Toekan op het dak.
Een hele prettige ontmoeting en beide tevreden huiswaarts.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Afgelopen zaterdag afscheid genomen van mijn Maurice Lacroix die ik op HF had gekocht. Bij @Nimima een nieuw thuis gekregen. Vriendelijke persoon om mee zaken te doen en flexibel.

1 like