Ik heb zojuist mijn Seiko SARB009 verkocht aan Ayrin. Telefonisch afspraak gemaakt en na dik een uur afgesproken bij Starbucks in Leiden. Mijn horloge werd goed geïnspecteerd en er bleken net wat meer oneffenheden op te zitten dan ik had aangegeven in mijn advertentie. De prijs in goed overleg aangepast en de deal gesloten. Wat ik erg leuk vond was om met een mede enthousiasteling over horloges te kunnen praten. En voor het eerst een Grand Seiko in mijn handen gehad. Wat een afwerking! Kortom, leuke middag en een geslaagde transactie, conform afspraak en zeer snel geregeld allemaal. Top!
Zojuist aan @Ayrin een mooie Sarg015 verkocht. Goed zaken doen met deze Seiko enthousiasteling. Sneller en efficiënter dan dit gaat het niet worden
Heb net een mooie Alpinist gekocht van Ayrin.
Het was een vlotte afhandeling. Goede communicatie, horloge goed verpakt, snel verzonden en het zag er uit als beschreven.
Zojuist de Seiko King Quartz met de post ontvangen die ik van Ayrin heb overgenomen.
Fijne ervaring! Snelle communicatie en heldere afspraken.
Ayrin, bedankt!
Skx013 gekocht van Ayrin. Perfecte transactie ervaring! Snel, duidelijk en in goede orde ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt @Ayrin
Gisteren heb ik een prachtige Rado Golden Horse van Ayrin overgenomen. We hadden afgesproken om de horloge op te halen. Dus ben ik samen met mijn broer die kant op gereden (van Zwolle na Den Haag dus wel zo gezellig ) en we werden hartelijk ontvangen en hij had geregeld dat we kosteloos konden parkeren. Hij had het horloge al klaar liggen, en onder het genot van een lekker bakje koffie kon ik het horloge rustig bekijken. Wauw! Wat een mooi horloge zeg! Supernetjes en mooier dan op de foto’s. Natuurlijk raakte we aan de praat over onze gedeelde hobby,en tja en dan gaat de tijd wel heel snel! Het was super om je unieke Seiko’s te zien en in het bijzonder natuurlijk de Grand Seiko.
Kortom: Leuke avond gehad, en en met een prachtig horloge weer richting Zwolle gereden.
Nogmaals bedankt @Ayrin
Goed zaken doen met @Ayrin!
Deal volgens het boekje.
En daarna gezellig in de zon over horloges gekeuveld.
Seiko band gekocht van Ayrin: conditie zoals vermeld, snel verstuurd, vriendelijk en betrouwbaar!