Nite Alpha, nieuwe aanwinst

Met de koersdaling van de GBP einde vorige week, een nog actieve voucher en de verkoop van wat goedkopere modellen uit de collectie, is deze Engelsman toegetreden tot de collectie:




Kloeke duiker, Quartz, saffier, 300m WR en Tritium100 gasbuisjes voor de verlichting. Ook nog een prettig aan de kast aansluitende band (een plus wat mij betreft), wel wat lang dus gekortwiekt. Nieuwe weekend/ vakantie klok.

14 likes

Top :thumbsup:

En ja aansluitende band is prettig.

1 like

Dat is idd een mooi klokje :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Knap horloge hoor! Dat bandje is ook super mooi. Proficiat met de nieuwe aanwinst.

1 like

Ziet er degelijk en goed afgewerkt uit, geniet ervan :+1:

1 like

Kwam toevallig dit merk afgelopen week tegen op instagram, mooie horloges.

Veel plezier ermee!

1 like

Inderdaad een kloeke en stoere duiker. Veel toffe elementen; band, sluiting, kleur, kastvorm, mooie bezel ook. De datum had van mij zwart gemogenā€¦

Toffe klok, gefeliciteerd!

1 like

Een hele mooie duiker Proficiat!

1 like

Stoer!

1 like

Dat ziet er niet verkeerd uit gefeliciteerd met je aanwinst .

1 like

Altijd heerlijk een NA, geniet ervan!

1 like

Niet verkeerd en idd mooie overgang kast band.

1 like

Mijn beste,

Zo zo, een kordate klok!!
Veel plezier ermee!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Prachtige duiker. Dat militaire klokje van ze, de mx10 vind ik ook erg mooi.

1 like

Nice! :+1:

1 like

Mooi hooršŸ–’ā€¦lekker die tritiumšŸ˜Ž

1 like

Bedankt allemaal voor de mooie woorden! Leuk merk en erg comfortabel om te dragen, mede door de band en de gesp die mooi de band ā€œvolgtā€ (noem je dat zo?).

Vandaag de bescheiden die erbij zitten eens bekeken: zit ook een voucher bij ter waarde van 75 GBP bij de aanschaf van een volgend horloge. Mocht je interesse hebben in een Nite, dan kan ik deze verzilveren voor je, pikken we beide de helft inā€¦

Stoer ding. Erg mooie band ook met dat ā€˜3Dā€™ effect. En die twee pinnetjes (hoe heten die?)

Pinnetjes denk ikā€¦ :grin:

Zo, we zijn een weekje verder met Tritium duiker, wat vind ik ervan?
Geslaagd.
Prettig horloge wat comfortabel zit, mede door de band en korte, gebogen lugs.
De gesp met 2 pinnen fixeert het horloge goed op de pols, waardoor het niet wiebelig zit. De gesp is mooi plat en niet van het type blokschaaf dat je in dit formaat wel ziet. De gapless aansluiting op de kast in een prƩ.
De ceramic bezel is mooi afgewerkt en heeft veel grip, iets wat ik andere duikers ( en in het bijzonder mijn ex Omega Seamaster Bond) miste. Mooie dial, met een lichte sunburst en een vervelend wit datumvenster.
De T100 GTLS (Gaseous Tritium Light Source) is de kers op de taart, de beste die ik op diverse voorlopers hiervan heb gehad.
Met saffierglas, ceramic bezel, Zwitserse Quartz met 10 jaar batterij en 300m WR en het totaalplaatje heb ik mijns inziens een geslaagd en hopelijk probleemloos horloge erbij.


Ik heb nog steeds een bon voor Ā£37,50 korting op een Nite :+1:

5 likes