nitram

Positieve ervering gehad met Martijn toe nik hem een Seiko verkocht. Snelle en prettige communicatie, afspraak was afspraak. Kortom (tu)

Gr. Roel

Nitram heeft een horloge overgenomen en zal ongetwijfeld het geld overmaken naar een goed doel van zijn keuze!

:SWaarom mijn naam is geplaats in deze ere-gallerij der opgestoken duimpjes is mij niet geheel duidelijk immers de cliniclowns zijn blij met m’n donatie van honderd euries. Greets Nitram.

;)Gisteren ontving ik een bedankkaartje met de tekst "hoe ziek mijn nichteje Fenne ook was, de CliniClowns hebben er voor gezorgd dat het ziekenhuis niet meer eng was.
Ik ben erg blij met uw gift ! En met mij heel veel zieke kinderen. Want mede dankzij uw steun kunnen onze clowns meer kinderen, zoals Fenne, in het ziekenhuis bezoeken.
Samen met u laten we ze weer even lachen. Heel erg bedankt daarvoor ! namens Hans Geel de directeur.

Snel en vriendelijk ! Zeker een aanrader ! Veel plezier met de seiko

Nitram rules :slight_smile:

Met Martin een deal gedaan, hij nam een Seiko van mij over.
Prima communicatie en snel betaald.
Top Martin!

Horloge verkocht aan nitram, snelle communicatie en vlotte betaling.

Top koper!

Ook een horloge verkocht aan nitram. Prettig om zaken mee te doen! Vlotte communicatie en betaling meteen geregeld!

(tu)

Wederom zaken gedaan met nitram. Nogmaals duidelijk geworden dat onderstaande helemaal klopt: (tu)

MichielV Schreef:

Ook een horloge verkocht aan nitram. Prettig om
zaken mee te doen! Vlotte communicatie en betaling
meteen geregeld!

(tu)

Wederom een mooie deal met Martin gedaan.
Snelle betaling en goede communicatie, helemaal top (tu)

Een mooie Hi-Beat aan Nitram (Martin) verkocht (cash-deal) en een bakkie gedronken. Veel liefde voor horloges en zeer prettig zaken doen. Martin veel plezier met deze klassieker … het is je gegund!

Nitram heeft van mij de Horlogeforum Limited Pilot one (8) overgenomen.
Snelle frisse transactie zonder moeilijkheden, SUPER !!

Drie “opknappers” gekocht. Fijn contact, snel verzonden en prima ingepakt. Kortom…een aanrader.

Een Rolex oyster band van Martin gekocht. Snelle, duidelijke communicatie. Gisteren betaald en direct aangetekend verzonden, vandaag ontvangen. Perfect verpakt.

Hele nette klok gekocht van Nitram. Ophalen was net even geen optie, maar verzending was heel netjes en voor ik bericht had dat hij verzonden was ging deurbel al en had ik de nieuwe aanwinst in handen.

Merci, aanrader!

Met Martin ( @nitram) is het geweldig zaken doen, zijn stamkroeg zou ook zo maar min stamkroeg kunnen zijn… Tot de volgende keer!

Horloge verkocht aan Martin.
Net en snel contact. Snelle betaling.
Zo doe ik graag zaken :+1:

Aanrader!

Een horlogedeal met Martin gehad, heb een horloge verkocht aan hem.
Super… duidelijke communicatie en zeer snelle betaling.
Een aanrader :+1:
Martin bedankt.

Een horloge verkocht aan Nitram. Prettige communicatie en vlotte betaling. Helemaal perfect :slight_smile: :+1:t2:

Schitterende Longines overgenomen van Martin. Zeer snelle service.