Niuwe breitlings

Wat vinden we van de nieuwe breitlings?

met name de blauwe en witte uitvoering vind ik top en redelijk betaalbaar ronde de 2700 eurie’s

Oef, die lunette verpest het helemaal voor mij. En ook die ‘rare’ streepjes op de wijzerplaat en dat de stalenband geen end links heeft. Kwestie van smaak, maar ik mis het ‘Breitling’ gevoel bij deze modellen. Als het er niet op zou staan zou ik het denk ik niet als een Breitling hebben herkend.

ik vind ze altijd een beetje “druk” …

Ik vind ze erg mooi. Er is al eens een topic over geweest, waar ik ook gepost heb.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,565642,574332#msg-574332

+1

Deze breitlings zijn ook al weer bijna een jaar leverbaar geloof ik? Vind ze niet echt super, het breitling gezicht is er een beetje af.

Bert1 Schreef:

Deze breitlings zijn ook al weer bijna een jaar
leverbaar geloof ik? Vind ze niet echt super, het
breitling gezicht is er een beetje af.

Klopt. Echt nieuw zijn ze niet meer :wink: Ik ben het ook met je eens dat ze hun Breitling-gehalte een beetje hebben verloren, en dat bedoel ik nu eens niet positief.

IK heb serieus overwogen de witte te kopen, en ik acht het mogelijk dat ik dat toch eens ga doen.

Breitling karakter kan ik niet zoveel mee. Ik vind een horloge mooi of niet.

marijn Schreef:

Breitling karakter kan ik niet zoveel mee. Ik vind
een horloge mooi of niet.

Of ik een horloge mooi vind of niet is ook voor mij hét criterium om een horloge aan te schaffen of niet. De aanwezigheid van een typische merkuitstraling vind ik wel een pre mocht ik besluiten tot aankoop over te gaan, niet doorslaggevend.

Ik word er niet warm van…helemaal niet zelfs, nee…

Het kan aan de kwaliteit van de foto’s liggen maar ik vind ze er maar goedkoop uitzien. Nee, ik word er niet warm van ook al is het nu 25 graden buiten.

Groeten,

Dimitri

Paradigm Schreef:

Oef, die lunette verpest het helemaal voor mij. En
ook die ‘rare’ streepjes op de wijzerplaat en dat
de stalenband geen end links heeft. Kwestie van
smaak, maar ik mis het ‘Breitling’ gevoel bij deze
modellen. Als het er niet op zou staan zou ik het
denk ik niet als een Breitling hebben herkend.

Zeker, geen endlinks … pffff… hoe komen ze erbij…
Dit is een gigantische stap achterwaarts imho…

Deze modellen zijn voor mij al een voldoende reden om naar Rolex over te stappen… :frowning:

Ik heb wel een zwak voor sommige breitling modellen en dat komt ook mede door de merkuitstraling (ik kijk dus wel vaak naar de combinatie) , maar deze vind ik minder.

Nee, dat is niet mijn smaak. Geen endlinks ziet er erg cheap uit, het contrast van de wijzers op de plaat is te laag. Als… ik 2600 kon besteden aan een horloge zou het geen Breitling zijn, zeker deze niet.
Maar ieder zijn ding.

Ik heb eigenlijk niets met Breitling, maar vanavond zag ik deze (het gaat om de linkse) bij Kopmels in Doetinchem:

Ik weet niet of het een nieuw model is, hij staat in ieder geval niet in de Uhren Katalog. Natuurlijk is hij véél te groot, en dat datumvenster verwacht je niet op die manier bij een horloge van 10k, maar die dial is echt mega mooi!

Volgens mij is dat de afgelopen jaar aangekondigde nieuwe serie van de Transocean :wink: