Nivada F77 MKII Onyx 18kt goldplated

Te koop:

Mijn Nivada F77 MK11 met onyx dial in een 18kt gold plated laagje
Horloge verkeerd in in zeer goede staat en staat een stuk lekkerder om de pols dan de oude versie. Lugs vallen stuk beter om de pols voor een perfecte fitting.

De foto’s? Die vallen tegen. In het echt is hij véél mooier. De prachtige diepzwarte onyxplaat leent zich vaak niet goed voor fotograferen (door mij als amateur dan).

Merk en model: Nivada F77 MKII
Wijzerplaat: onyx-steen wijzerplaat
goudlaag: 18 karaat verguld goud
Horloge-oplage: nummer 011 gegraveerd in de caseback.
Diameter: 38mm

Leeftijd: 16 juli 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 16 juli 2025
Garantie: 2 jaar garantie, t/m juli 2027
Factuur en/of certificaat: full set. Extra schakels, tag doos en omdoos aanwezig + garantiekaart.

Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk, verzending op eigen risico en kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): op de clasp zitten een paar krassen. Op de band zit een kras (deze is rood omcirkeld op foto. Deze valt echter vaak niet op in het licht.

Verder verkeert het horloge in uitstekende staat en heb ik er niets op aan te merken.

Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: € 1.300,- nieuwprijs is € 1.865,-

M.i. een mooie korting met zeer beperkte gebruikssporen voor een nagenoeg nieuw horloge.
Voor verdere vragen mag je een berichtje sturen :+1:t2:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

En omhoog.

Gelijk naar de absolute bodemprijs:€ 1.200,-

2 likes

Omhoog :beer:

1 like