Heel fraai ja
Haha top! ja dat hij niet volledig aansluit op de pols is dus te verwaarlozen tenzij je kleine ronde polsen hebt. Past je goed!
Ook een dik pluspunt dat hij een folded clasp heeft met veel verstelmogelijkheden, dat was voor mij reden om ooit een Ingenieur te verkopen (had net geen lekkere fit).
Ik heb ook een 40 mm ingenieur gehad. Schitterend horloge, had ik nooit weg moeten doen. Deze komt wel en beetje in de buurt hoor.
Dat idee heb ik ook wel gek genoeg
Ik vind het het mooiste zonder datum, meer in balans. En als je het horloge gelijk wilt zetten is het veel makkelijker en kun je ook geen radertjes kapot draaien als je de datum per ongeluk verkeerd verzet.
Ze zijn een leuke aanvulling op de huidige varianten, vooral de titanium/meteorite ben ik erg benieuwd naar. Gelukkig weet ik van mijzelf dat de grijze tint van titanium mij altijd gaat tegenstaan na een tijdje Ik mis wel een lichte of witte variant, zou het model erg goed staan.
Prachtig! Heeft iemand al de Aventurine of de Lapis? Ik zag wat niet-professionele wrist shots en dat viel toch wat tegen eerlijk gezegd…
Nog niet beschikbaar. Release is 15 april meen ik.
Ik denk dat het horloge qua design, afwerking en details al genoeg vermaak is voor het oog. Op foto’s lastig over te brengen maar irl wow. Bijzondere wijzerplaten zijn in mijn ogen een overbodige maar leuke extra. Een lichte wijzerplaat zou ik zelf nog wel gaaf vinden.
Incoming… op de site van Nivada staat half mei voor de eerste batch en ACE zegt dat ze voorradig zijn
Ik zie het wel verschijnen
Ja ik heb er ook een incoming nu, via Ace. Levertijd ongeveer eind mei…
Nice! Welke heb je besteld?
Nivada zelf gaf eerst aan 2e week van mei, en later zag ik ergens juli staan.
Nu kreeg ik vandaag een appje van ACE dat ze me op de hoogte brengen als hij binnen is.
Gisteren binnen gekomen, in november 2023 besteld tijdens de pre-sale.
De Antarctic 35mm, handopwinder.
Blijft dichtbij dit origineel uit de jaren vijftig:
Hier mijn NA:
Op mijn 17cm pols:
Prachtig horloge