Nivada only

Waarom zou het nu niet meer kunnen dan? :wink:

1 like

Hmm. Ja, oke. You got me. Ik begrijp het :smiling_face_with_tear:

Heel nice! :ok_hand:t2:

1 like

Goeiemorgen,

Wanneer je overhemd met de dial matcht…

11 likes

Helaas, gisteren bericht dat de levering van de Antarctic 35mm een maand vertraging heeft opgelopen:

Wel een maand langer om naar uit te kijken :+1:.

5 likes

Dat zijn de mindere berichten ja…

Die van mij vorige week bij Ace besteld. Dacht dat hij al in bestelling stond :thinking:
Ze zeiden een week levertijd voor de F77. Direct erna zeiden ze ook dat ze die tijden niet altijd waarmaken.

2 likes

Ook een Antarctic 35mm of de F77?
Ik heb hem rechtstreeks bij Nivada besteld.

F77 ja.
Bij Ace besteld. Het was noet bij me opgekomen om bij Nivada te bestellen. Komt er toch ook weer import en zo bij?

1 like

Ik heb er minder voor betaald dan wat het via ace kost geloof ik

Al heb ik t idee dat ie nu ook oetsje duurder is geworden op de site van Nivada. Ik heb destijds de eerste pre-order gehad ook

Pre order is altijd goedkoper toch?

Ik heb geen invoer betaald toen ik vorig jaar via de site twee Super Antarctic’s heb gekocht. Wellicht mazzel.

1 like

Misschien versturen ze wel vanuit EU.

1 like

Nee, vanuit Zwitserland, Hong Kong en, ik meen, de USA. Dat zijn de drie warehouses.
Dat blijkt uit mailwisseling met Nivada vorig jaar.

2 likes

Mooi die bruine band!

1 like

Prachtige combi zo :ok_hand:

1 like

Niet de band die ik er zelf bij heb gehaald maar dit soort dingen staat m erg goed ja. :grin:

1 like

Deze heb ik er gisteren aangezet :wink:
Jean Rousseau :ok_hand:t2:

5 likes

Na tweeënhalve week geleden besteld te hebben is hij binnen! Net mogen ophalen bij Ace, en wat is hij mooi :heart_eyes:. Topmaat ook, valt heel mooi en confortable om de pols.
Wat een plaatje



En wat leuk, Amir had een AP om. Ik zag op filmpjes op internet dat er nogal wat vergelijkingen worden gemaakt. Nou kun je het zelf zien.

13 likes

Gaaf Robin! Volgende week de zwarte met date incoming. Hoe bevalt de band en sluiting?

1 like

Deze limited van Ocurat is ook niet verkeerd in smoked lichtblauw :sweat_smile::ok_hand:t3:

10 likes

Tot nu toe bevalt het goed. Zit lekker. De lug to lug lijkt niet zo groot, maar is door de overhang van de band nog best groot.
Ik kan het makkelijk hebben al lijkt het op de foto nu anders.


Ik vind de band heel mooi geborsteld. Sluiting is ook prima. Niet te dik of te dun.

5 likes