Nivada only

Ik ook :+1:.

Ik wil voor mijn antartic een stalen band aanschaffen maar welke?

beads of rice of flat link?

5 likes

BOR :+1:.

1 like

Altijd BOR

1 like

Heel mooi die F77… ben zelf de zwarte of brown fumé aan het overwegen
Mag ik vragen hoe deze F77 draagt qua formaat?
Op sommige foto’s lijkt deze groot voor een 37mm, op andere dan weer klein…

Ben momenteel wat grotere horloges gewend dus vrees wat voor de “wrist presence”

Heerlijke bandenslet.

10 likes

Mijn eerste post hier, de Fratello versie :sunglasses:

12 likes

Ik heb in het forum even gezocht naar Nivada Grenchen en werd door PaulRush op deze sub-groep geattendeerd.
Ik heb vorig jaar, voor mijn deelname hier, een aantal recensies gelezen en bekeken en vond het wel een mooi merk. Ocarat in Parijs is een van de weinige winkels waar ze te bewonderen zijn en toen ik daar in augustus toch was (met mijn Serica 4512 om de pols, maar daarover een andere keer meer) heb ik besloten er eentje aldaar aan te schaffen, met een mooie korting ook nog. Mijn keuze is daarbij gevallen op de Super Antarctic met tropische wp. Het verhaal erachter sprak me wel aan (chemische veroudering van de wijzers en WP om het effect van jaren lang tropisch zonlicht na te bootsen) en ik vond de wp ook beduidend mooier dan de tropical van Smiths, die ik daarna dus van de hand heb gedaan. Ik ga zeker ook nog eens nader kennismaken met de 35mm variant, als ze de pootjes tenminste bijshaven, want die opening bij de band en de poten ziet er niet uit.

5 likes

BOR

1 like

Thanks, ik heb hem toevallig eergisteren besteld. Nu afwachten :slight_smile:

3 likes

Veel geld voor wat je krijgt maar zit prettig en mooi plaatje zo.

9 likes

Sjiek hoor👌

1 like

Onderschat merk met een mooie prijs-kwaliteitverhouding:

6 likes

Vandaag deze besteld bij Ace & Dik, zonder datum.
Wat een plaatje zeg. Ik was erg onder de indruk.

6 likes