Nivada only

Leuke dial hoor :smile:

11 likes

11 likes

Nivada uit de jaren 50

10 likes

12 likes

Juli 2024 gekocht bij Ace. Tot nog toe maar weinig polstijd … teveel andere leuke dingen … zucht …

8 likes

@tijdsbeeld Wil je er vanaf toevallig ?

Heel erg gaaf :ok_hand:t2:

F77 met Aventurine dial. In de zon een sterrenhemel en zwart in de schaduw. Heel blij mee.

20 likes

13 likes

16 likes

Gaaf! Hoe bevalt de kwaliteit van het horloge in zijn algemeenheid? Ik overweeg al langer om een F77 met lapis plaat aan te schaffen maar ben bang dat het een snackje is …

1 like

Wingspan spelen met een lekkere Grand Prestige uit 2017

9 likes

Geloof me… die ben je niet snel beu.

10 likes

Wat vinden we van de nieuwe MecaQuartz Chronosports? Stuk aangenamer geprijsd dan de Valjoux met zelfde looks (wel extra subdial natuurlijk).

Ik vind ze wel tof!

12 likes

Ik vind hem ergens wel tof, maar had gehoopt dat ze hem ietsje dunner hadden gemaakt. Heeft nu dezelfde dikte als de automaat en da’s voor een quartz wel erg aan de maar. Wat mij het meest opvalt is dat de automaat de subdials over de minutetrack heeft lopen. Vond ik eerst niets (nogal onpraktisch) en nu vind ik het wel charme hebben :sweat_smile: maar goed, deze is wel gewoon heel fijn geprijsd. Hoop hem nog eens in het echt vast te houden

1 like

Na even te zijn weggeweest weer terug in de collectie, wat een knaller blijft dit toch.
NG Dephtmaster 100ATM aka “baby Panerai”

9 likes

Pff, ik zit er al even mee in mijn hoofd, toch maar weer een nieuwe Super Antarctic op BOR besteld, ik kan het niet laten :rofl::

8 likes

Je hebt ook de 35mm toch?
Is dat niet erg klein?

Zit toch weer ergens aan te denken

Nee hoor, op mijn 17cm pols valt hij prima:

Is trouwens verkocht.

8 likes

8 likes