Hallo horlogevrienden,
Weet iemand wat dit voor model is, en wat deze waard is?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Repko
Hallo horlogevrienden,
Weet iemand wat dit voor model is, en wat deze waard is?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Repko
Fraai horloge, maar ik ken het model niet, sorry…
Gaaf ding
Tja, waarde is relatief. Zou er een paar honderd euro voor overhebben. Leuk model, maar plaat lijkt… gemiddeld tot matig.
Lijkt een 36mm uitvoering, kast vorm niet echt gewild, plaat zozo, maar rally inner bezel leuk detail. Band niet origineel, maar wel passend en wat geld waard.
Nadere foto’s van de kronen zijn wel belangrijk (ik vermoed dat 1 van de 2 niet origineel is) evenals de werking van de innerbezel (vaak breuk gevoelig!) en van t uurwerk.
Dit type supercompressors ging meestal voor 300-600 eur afhankelijk van merk, staat en uitvoering. Weet niet zeker of dit de huidige markt nog is. Als ik m wilde hebben, zou ik er niet meer dan 300 eur voor geven.
PS De verkoper zal vast wel op HF zitten
Heb er ook naar gekeken, vond het door de band niet aantrekkelijk genoeg.
Deze lijkt me een samenraapsel, ben bang iets met billen en blaren…
De band is een originele nsa band die doen al 100 euro
Inderdaad, de wijzerplaat lijkt me ook niet bij de rest van het horloge horen.
Dat dacht ik dus ook, in onderdelen zal het misschien wel wat waard zijn maar volgens mij koop je een frankenwatch.
Ligt het aan de foto of lijkt die plaat rondom de datum ook niet al te fris?
De plaat is sowieso niet fris. Precies in het midden bij de wijzeraanzet ook niet.
Hoop dat je er niet te veel voor hebt betaald. @ts
Thanx voor alle info en reacties!
Dit is wat ik nodig had en waar dit forum ook zo fijn voor is.
Ik had bijna een ruilactie gedaan maar had mijn twijfels.
Dank!
Ja, en? Ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruik/draag/etc. Dan kijk ik dus gewoon verder. En als ik de reacties lees, dan is het niet alleen de band.
Je moet enkel kijken naar het horloge of je het iets vind. Vaak zit er een versleten lederen bandje aan. Nu een originele nsa welke je zo kwijt bent als je deze verkoopt. Met het geld dat je dan hebt kan je of een mooie band kopen of je hebt 100 euro korting op het horloge
Het is alleen maar een win win situatie
Daar kan je gelijk in hebben, maar ik ondervind nu nog dat ik iets niet gemakkelijk kwijt raak .
Kan ook aan mijn prijzen liggen .
Dat is helaas vochtschade.