Niveau Horloge Forum in stijgende lijn

Niet? Teveel streepjes en wijzertjes?

2 likes

Inderdaad

2 likes

Gewoon blijven oefenen
 :wink:

Een time only horloge lukt maar net zonder leesbril. Dus 

2 likes

Eens.
Ik bedoelde te zeggen dat de post van Freddy op mij overkomt als dat enkel mensen die reeds posts “van niveau” hebben geplaatst mogen klagen over posts van een bedenkelijk niveau. Mijn vraag was overigens aan Freddy zelf gericht.

1 like

Arme @Freddy :joy::joy::joy:

1 like

Ik ga weer terug naar het bbq en horloges topic :wink:

4 likes

:smile:
Is dit nieuwe spelling op het feaurum?

4 likes

Daar is belangstelling voor. Zeker vanuit mijn kant.

1 like

Zeau ook bij mij.

4 likes

Meautormuis?

4 likes

Eaujee. Of mijn actie een peausitieve bijdrage levert aan het stijgende nivEAU valt te betwisten
 waar gaat dit heen?

1 like

Ja het is echt zeauzeau. Maar toch vind ik het wel meaui!

3 likes

Eerst je mening geven en dan dreigen de boel te sluiten? Of lees ik dat verkeerd.

2 likes

Ik stijg lekker mee!
En, geheel gratis :laughing:

Sinds Offtopic gesloten is moeten de mods meer dan ooit ingrijpen
maar dat komt er niet in bij hun schijnbaar.

2 likes

Off-topic gaat weer open, toch?

Als men er aan toe is.

1 like

Wel zou ik als er voldoende belangstelling voor is, vrijblijvend een horloge uurwerk service clinic willen geven, met name voor die leden die niet direct de technische kennis hebben maar wel graag zelf eens een uurwerk uit elkaar wil halen de onderdelen schoonmaken en het geheel weer in elkaar zetten resp. monteren.
Ik heb gezien dat er wel belangstelling is voor een clinic. Om een clinic te geven waarbij de deelnemers ook voldoende worden geĂŻnformeerd en worden geholpen is een aantal van ongeveer 10 personen het meest geschikte aantal. Dit zou op een doordeweekse avond mogelijk zijn, Als blijkt dat het i.v.m. tijd en locatie beter is om de clinic in een weekend te organiseren, dan zou dat een optie zijn. Denk er wel om dat ik geen organisator ben van dit soort zaken maar uitsluitend leden wil helpen om hun meer handvatten te geven om hun hobby beter te kunnen beleven. Middels een persoonlijk berichtje kan ik beoordelen of er voldoende belangstelling voor is en sta ik open voor eventuele aanmeldingen. Een leader van dit forum mag dit ook organiseren. Ik hoor het wel.

3 likes

Val ik ook onder “men”? :wink:

Want ik ben er wel aan toe :smirk:

1 like

Ik weet niet welke toiletdeur jij altijd binnenloopt bij de lokale snackbar? :upside_down:

5 likes