Nivero, aangenaam

Heren en dames,
Ik wil mezelf even snel voorstellen. Mijn naam is Nick, 31 jaar oud en kom uit het zuiden des lands.

In mijn afgelopen jaren altijd horloges gedragen, maar nooit echt naar omgekeken en wat het inhield. (Bijvoorbeeld de nodige mats meiers horloges gehad)

Echter dit is sinds een aantal maanden wat aan het veranderen. Een echt beginnend horloge liefhebber/hobbyist dus.

Ik heb een aantal horloges bekeken online en wat toffe modellen op een rijtje staan.

Ik ga volgende week naar Ten2two om daar mijn eerste “echte” horloge te bekijken/ophalen. Een Tissot PRX.

Bewust gekozen voor de Quartz versie in dit geval.

Zelf merk ik wel dat ik van de wat slankere modellen horloges houd, wat minimalistischer. Wel in leuke kleuren. Geen chrono, geen dive watches etc.

Ik wil op termijn een aantal horloges aan gaan schaffen. De volgende gaat waarschijnlijk wel een automaat zijn. En een stapje “hoger” om het zo te zeggen.

Als je me nu vraagt naar welk horloge ik graag zou willen als eind doel….

Ik hoop een leuke toevoeging te worden aan dit forum en waar zeker ik met mijn vragen terecht kan en waar ik zo nu en dan voor de gezelligheid een bijdrage kan doen.

Groeten,
Nick

47 likes

Welkom Nick emot-tiphat

Jouw bijdrage wordt zeker gewaardeerd en aan je ambitie kan het niet liggen. Van harte welkom Nick :+1:

Van harte welkom @ HF Nick, veel leesplezier gewenst!

welkom,
en je einddoel is echt een topper in deze vorm :ok_hand:

Welkom op het forum Nick.

Welkom op HF en een heel mooi einddoel heb je gesteld ! :facepunch:t2:

Welkom op het forum Nick. Veel plezier bij ten2two!

Welkom op HF Nick en veel plezier hier gewenst! Die groene Rolex is idd. erg mooi.

Welcome buddy!

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Welkom Nick en alvast veel plezier met de PRX!

Welkom, Nick! Met de eerste concrete stappen in zicht, een prachtige stip op de horizon gezet en een account op HF, ga je vast veel plezier hebben in deze hobby. Geniet van je NA-in-wording & aan de reis naar je Rolex! (met een erg fraaie wijzerplaat! Welke referentie is dit?)

Welkom op HF Nick. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

Gevonden! Rolex Oyster Perpetual 114200 Olive Green.

Welkom en veel plezier met je PRX​:v::+1:

Welkom Nick en alvast de groeten aan Jaap!

Welkom Nick op dit leuke forum :smiley:.veel plezier gewenst de verdere ontwikkeling van je collectie. :+1:

Hoi Nick.
Heel veel leesplezier gewenst hier.

Welkom Nick :partying_face: Die Rollie is verre van minimalistisch :thinking: