Hebben jullie nog wat aanraders voor een daily beater onder de 500? (zonder datum, max 40mm, niet te dik)
Hoi Katja.
Laat ik er nou net een paar apart hebben gelegd in dat genre. Wat zou je er van vinden om morgen langs te komen om te kijken of er iets bij je past.
**edit gefeliciteerd met de baby wellicht is dit niet het goede moment.
Helaas is mijn handle een grap, als ik zou langskomen komt er een iets wat minder aantrekkelijke harige man bij je thuis.
Staat er 1 te koop op het forum
Schuurman.
Iets meer dan 500. Zeg maar 550.
Dat is te doen.
Dan Henry 1964 heb je voor 230 ongeveer nieuw binnen, in het blauw voor minder. Kan besteld worden zonder datum! (Let op:wel een mecaquartz)
Ik heb overigens een versie mét datum.
500 bieden en meenemen zeg ik!
Ik zou best Katja Schuurman willen zijn voor een weekje. Maar da’s off topic.
Antwoord: Nee. Al mijn suggesties zouden een datum hebben.
Graag hoor ik alsnog je suggesties
Zoek je een dress horloge, een sporthorloge, een duikhorloge, een automaat of quartz?
Automaat, sport/duik
Ik heb zelf de Mini Turtle. 260 ballen op eGlobalCentral, topding. Automaat, 200m WR, heel fijn.
De Orient Kamasu. Is er in blauw, rood, groen en zwart. Saffier, hele mikmak. topding. Ook 260 ballen, bij Seriouswatches.
De LaCo Augsburg. Is er in blauw, taupe, zwart. Miyota uurwerk er in, prima ding, wel 340 ballen. En maar 50m WR, maar toch.
Ik kan nog hele horden Seiko 5 noemen, maar doe het maar niet. De Tissot Swissmatic zou ik niet doen, want absoluut budget Swatch Sys51 uurwerkje, als ik dat zo zie.
De SARB serie is ter ziele, en die verkopen sommige forumhandelaren nog voor 750 Euro, wat schandalig is.
Je kunt ook kijken of iemand z’n HFLE2020 optie aan je wil verkopen. DWW is een prima horloge.
Maar voor 35 Euro boven budget:
De PRS-29 van Smiths.
100m WR, boxed saffier, 20.000 A/m antimagnetisch, automaat… Supertof.
Oh. Wacht. Die heeft geen datum.
39mm. Saffier, Seiko NH35, 20atm. €135,-
Nieuwprijs Heb deze nu een maand en het is een heerlijke alleskunner.