No Dates Allowed!

We kunnen niks anders doen dan deze monstrosity begraven met smaakvolle horloges:

5 likes

Ok, dat is de oplossing… Ik begraaf de mijne vast! :sweat_smile::+1:

1 like

Wait what? Niet je horloges gaan begraven nu! Ben je dronken? Ouwe snoeperd!

2 likes

Ok, ik graaf hem weer op… Laten we afwachten wat orakel Franque @HorlogeHalle doet; men zegt dat hij de wijsheid in pacht heeft.:grimacing:

Ondertussen ga ik ff aan het werk! :sweat_smile: Fijne dag gewenst!:+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Heb er 3 in de collectie zonder datum.

18 likes

Ook een mooi trio.
En zeer diverse horloges met eigen sfeer.
Dit model Cartier vind ik steeds mooier worden de laatste tijd. Er bestaat ook een sportieve (?) uitvoering, die is te zien in dit draadje:

En veel meer mooie horloges van dit geweldige merk.

:+1:

2 likes

Haha, wat breng je het weer mooi Frank. :smiley:

Dank voor het compliment.
Ja, de 160th Tissot versie is inderdaad wat aan de forse kant vergeleken bij deze. Maar zeker niet minder mooi.

en ja,

Da’s dan wel een dingetje. :thinking:

2 likes


11 likes

Ik ben vereerd dat zelfs jij je prachtige horloges in dit topic deelt, Ralph. Ik weet dat je een beetje schuchter bent qua foto’s delen. Maar mooie horloges! Hopelijk binnenkort ook een Panerai! Bellissimo!

:wink:

3 likes

Datum onderin zou wel gaaf zijn net als bij de aqua terra van omega

Die liefde is al iets aan het bekoelen. Erg leuk en gave horloges maar weet niet of ik er 5-6k voor over heb. Vele nieuwe Base Logo modellen zijn maar 100 meter water resistant en hebben geen Sandwich dial. Enige die ik echt mooi vind en voldoet aan mijn eisen zo zo’n 8 Giorni zijn. Maar dan nogmaals 6k is een boel geld. Zou dan toch eerder voor een Datejust 41 gaan denk ik.

1 like

Vind ik ook teveel. Ik zie nieuwe op Chrono staan voor 3.5k, maar dat is wel een basismodel met handopwind. Dat vind ik wel de mooiste, dus dat is mooi meegenomen:

7 likes

Ik zie hier toch een partij prachtige horloges voorbijkomen, echt gaaf. Vraag mij nu af waarom ik altijd een datum er bij wil hebben hahaha. Volgende toch maar eens datum-loos overwegen

2 likes

:grimacing::nauseated_face:

Hahahaha nee toch niet :joy:

1 like

12 likes

Nog een plaatje van de Aquascaphe, omdat het kan :wink:


Schitterende sandwich wijzerplaat en afwerking in een 38mm kast . ( Bezel is 39mm)

9 likes

In het CW topic kwam de C65 Sandhurst voorbij, toen ging ik eens koekeloeren op de site en vond ik deze ook wel heel tof:

De C65 Cranwell. 41mm.

6 likes

Rolex date just fluted bezel zonder date zou ook leuk zijn

13 likes