No Dates Allowed!

10 likes

Voor mij de Seiko 7a28 702a, hier naast de Omega. Een horloge met een verhaal. Ik hoop deze Seiko de komende week binnen te krijgen uit Duitsland.

8 likes

Gaaf die Seiko!

1 like

Nooit kunnen wennen aan de date window en cyclops op Rolex. Less is more!

9 likes

Gaaf! Ik keur ‘m goed :joy:

1 like

2 likes

doordat het horloge geen datum heeft is de dial veel meer in balans, super blij dat het geen datumvenster heeft :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Yep naar mijn idee ook :+1:

De OP en Explorer vind ik beide hele mooie horloges. De vintage Submariner No Date ook. Maar verder heb ik me altijd gestoord aan de cyclops op al die gekke Rolexen, en nu weet ik waarom: het vestigt alleen meer aandacht op die gekke datum die ik dus echt niet leuk vind.

En dit topic bevestigt keer op keer dat ik een sterke voorkeur heb voor horloges zonder datum. Mooie verzameling, mensen!

2 likes

Eens, als ik voor een Sub zou gaan een No Date for sure!

1 like

5 likes

Een van de grootste plus punten van een 56-serie no date uurwerk. Geen gedoe met de quickset! 5601 no date uurwerk

7 likes

Ik vind het topic “No Dates Allowed!” best een leuke nadenker voor de Woordkoning eigenlijk. @Candide?

Het type horloge is een “No Date”, die zijn toegestaan in dit topic. Maar je kunt hem ook lezen als datums zijn niet toegestaan. Niet super grappig, maar wel leuk dat taal zo multi-interpretabel is met vertalingen.

8 likes

Mijn Grand Seiko SBGW231 handopwinder op Beads of Rice band:

10 likes

14 likes

Zooooooowwwww mooi op staal :heart_eyes:

1 like

Ok, waarom doe je zo?

(grapje hoor, woordgrapje was niet de intentie, anders was het wel een hilarische geweest)

1 like

6 likes

6 likes