Deze beauty heeft ook geen datum nodig op dat kunstwerkje van een wijzerplaat.
Dat is deze
Met deze band
Nee hoor, dat was gister
Ok Jaco, dit is wel een heel heel fraai trio.
En wat vind ik de uitvoering van jouw Tissot schitterend.
De grootte en de kleurstelling is abfab.
Het jubileumexemplaar 160 jaar Tissot (een exacte kopie, maar dan moderne afmety ) dat ik van jou overgenomen heb is ook heel mooi. Die staat nu te koop bij Harry alias @anon34385602 is bijna even mooi, maar was gewoon echt te groot voor mijn 18 cm pols. En schuurde tegen mijn knokkel, dus niet meer om de pols op een gegeven moment.
Echte reden dat ik reageer is om te polsen of de aangegeven datumGRENS op de Tissot wel toegestaan is
Daar moet topic starter @MisterTaab maar een uitspraak over doen.
Om niet in het zoutloze te blijven hangen ook hieronder mijn bijdrage…
(Alle horloges uit mijn eigen collectie, de meeste nog steeds in de grote HorlogeHalle, en die Omega Seamaster mag vertrekken ( dit heet pluggen, maar hééé, wat een leukie )
Goedemorgen, als een datumgrens eruit ziet zoals op die Tissot dan is dat prima denk ik. Post maar zou ik zeggen. Als het niet kan, zul je mij in woede doen ontvlammen. En mijn toorn zal dan niet mals zijn.
Ben benieuwd!
Ik zal de grens niet opzoeken want ik begrijp dat ik met een fel en pittig mannetje te doen heb hier.
Dusssss, hoewel het natuurlijk niet gezegd is dat mister Taab fysiek gesproken net zoveel indruk kan maken als verbaal, hieronder met een klein risico dan toch die datumGRENS maar nog een keer getoond.
(de goedkeuring lag al opgesloten in de reactie)
dit is dus mijn ex, de te grote Tissot, verder identiek aan die van Jaco
Mannetje ja? Ok.
Mooi horloge! Best groot inderdaad.
Hartstikke leuk topic, veel Hartstikke leuke horloges,
Maar ehhh. Waar zijn de jouwe eigenlijk, of heb ik eroverheen gescrold?