Mag ik eigenlijk wel een horloge met een datum dragen als ik niet op stap ga met mensen die ik leuk vind? Of is het een topic voor horloges die mensen dragen als ze niet ‘daten’?
Inception!!! Lagen onder lagen! Gelukkig ben je helder in je opening post.
Mijn meest favoriete horloge is een sub no date, maar die staat al zo vaak in dit topic dat het geen zin heeft om hem nog een keer te posten.
Een on-topic plaatje dan maar.
Ik wilde het topic eerst: “Verboden voor meisjes!” noemen, maar dat leek me iets te onduidelijk.
C-c-c-c-c-combo breaker!!
Mijn hart is gebroken.
Mijn ogen bloeden.
Alles doet pijn.
The forbidden square, my arch enemy, at last we meet.
Moeten we vlaggen??
Hebben er 3 nodig dacht ik.
Maakt me niet uit. Niks maakt me meer uit. Ik kan alleen op bed liggen. En huilen.
Maar maar maarrrrr, hij kan hem nog weghalen toch?
Hoe kan het eigenlijk???
Ook ik ben in de war…welke dag is het?
Ok, dat is de oplossing… Ik begraaf de mijne vast!
Wait what? Niet je horloges gaan begraven nu! Ben je dronken? Ouwe snoeperd!
Ok, ik graaf hem weer op… Laten we afwachten wat orakel Franque @HorlogeHalle doet; men zegt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
Ondertussen ga ik ff aan het werk! Fijne dag gewenst!
Ook een mooi trio.
En zeer diverse horloges met eigen sfeer.
Dit model Cartier vind ik steeds mooier worden de laatste tijd. Er bestaat ook een sportieve (?) uitvoering, die is te zien in dit draadje:
En veel meer mooie horloges van dit geweldige merk.
Haha, wat breng je het weer mooi Frank.
Dank voor het compliment.
Ja, de 160th Tissot versie is inderdaad wat aan de forse kant vergeleken bij deze. Maar zeker niet minder mooi.
en ja,
Da’s dan wel een dingetje.
Ik ben vereerd dat zelfs jij je prachtige horloges in dit topic deelt, Ralph. Ik weet dat je een beetje schuchter bent qua foto’s delen. Maar mooie horloges! Hopelijk binnenkort ook een Panerai! Bellissimo!