No Hype Horloges Only

Laat je “No Hype” horloges zien.
Dus horloges die gewoon op voorraad liggen, zonder wachtlijsten, premiums en dat soort ellende.

Hier mijn favoriete “no hype” setje:

16 likes

wel de meers lelijke lange ooit!

4 likes

Die Reverso is helaas ook al in de hype categorie terecht gekomen, want nergens op voorraad en maanden levertijd.

Neemt niet weg dat het altijd leuk is om jouw horloges te zien :smile:

Eensch

1 like

Wat bedoel je precies met no hype? Deze horloges komen toch ook mega veel voorbij op HF?

3 likes

Is dat zo?
Volgens mij ligt deze op voorraad bij Martens.

:point_down:

2 likes

Oh nee, dat vind ik niet.
Ik ben juist dol op mijn Daniel Wellington Hommage. :smiling_face_with_three_hearts:

Geweldig toch!

31 likes

Volgens mij is dit topic een RLC hommage! :joy:

Gooi nog eens wat foto’s van de sluiting!

9 likes

joaaa, geet wa

Als je dit vergelijkt met een lange, heb je er waarschijnlijk zelf nooit een vast gehad…:man_facepalming:

1 like

En Nelis kon het niet laten om RLC weer een trap na te geven :smirk:

1 like

nee man, ik kijk puur naar uiterlijk. dat zal wel bij de leeftijd horen.

3 likes

:joy::joy:

1 like

Telt het ook als het horloge een lange levertijd heeft door de wereld waarin we leven maar normaal gewoon leverbaar is? Dan zet ik deze drie in.

Ps. Die Saxonia is hagelslagroombotergeil!

6 likes

Hebben ze die nog steeds daar! Die heb ik in december nog gepast bij hun. In Amsterdam is er niks bij zowel Gassan, SC en de JLC Boutique. Wachttijd van maanden.

Die Saxonia van jou :smiling_face_with_three_hearts:

RLC is that you?

1 like

Stop maar weer terug in de broek, dat word hem niet

:joy:

Ik weet exact hoe duur hij is, ik zie niet wat dat met de hagelslagroombotergeilheid van de Lange te maken heeft.

1 like

Ik koop mijn horloges altijd gebruikt, nooit last van wachttijden buiten die van de bezorging. Voor elk probleem een oplossing :yum:

ik ook niet meer, desalniettemin een fijn weekend
:beers: