No Rad, No Radiobino

Het is nog maar een aantal maanden geleden dat ik in het draadje ‘Wat had je willen dragen vandaag’ de onderstaande bijdrage schreef:

De Blancpain Fifty Fathoms No Rad was mij in maart met hulp van een goede bekende bij Blancpain in Zwitserland al toegewezen en inmiddels sinds juni in bezit. Maar nu die AWCo x Squale No Radiobino (60 stuks) met haar bijzondere verhaal nog.

Op Marktplaats staat er wel eens een van een verkoper die denkt heel snel rijk te kunnen worden, maar er was eerder deze week ook iemand met een meer realistische blik op horlogeprijzen.

Ik kreeg de gouden tip van @erikscollectabl en heb direct mijn zoon @woodmannes gebeld of het niet iets voor hem zou zijn. Hij heeft toen snel actie ondernomen en het horloge gereserveerd; het zou vanavond bekeken en eventueel opgehaald kunnen worden.

Toch leuk dat je de passie voor horloges kunt doorgeven aan een jongere generatie en mijn verbazing was groot toen zoonlief gisteravond opeens met een suffe smoes in de televisiekamer stond.

Even later haalde hij de AWCo x Squale doos tevoorschijn en vertelde mij dat het een cadeau was. Ik wist even niet wat te zeggen maar was ongelofelijk blij en natuurlijk trots op een zoon die zijn vader op deze manier weet te verwennen.

De metalen band op de No Radiobino is ‘undersized’ en het leek me ook leuker om er een Tropic bandje op te zetten. Gelukkig hadden we nog genoeg NOS voorraad, die ooit was aangeschaft voor een IWC Aquatimer 812 AD.

Met 34 mm draagt het horloge natuurlijk enigszins vintage maar voor mij is wederom het verhaal achter het horloge zo interessant. Meer info in de onderstaande link.

Voor allemaal alvast fijne feestdagen :slightly_smiling_face:

43 likes

Dubbel duimpje :+1:t4::+1:t4:!

1 like

Dus zoon was niet zo horloge minded, maar wel heel goed bezig :+1:t2:
Fraai setje zo :ok_hand:t2:

Mooie set zo :sunglasses:

Super

Vet!

Jawel, maar soms is het leuker om het dan als verassing / cadeau te geven aan iemand die hem nog leuker vindt :slight_smile:

2 likes

Top :+1:

Mooi dat het gelukt is en leuk om die “two brothers from different mothers” bij elkaar te zien. En dan als cadeau van je zoon, veel beter wordt het niet. Congratz!

1 like

Had m op MP gezien. Leuk horloge! Van harte!

Dat klinkt dan weer wat minder exotisch.

Anyway
Toffe dingen!
Enjoy

Whoooow :star_struck: echt heerlijk duo zo :+1:

Vet hoor👌

voor de liefhebber en kenner:

Er is vast nog wel wat van de prijs af te halen…

1 like