En hoewel ik er nog een tijdje voor zal moeten sparen, er is nog 1 plekje vrij in mijn watchbox.
De enige eisen: niet te groot (bij voorkeur kleiner dan 40mm of kleiner dragend) en complexer dan alleen tijd en datum. De 3 kanshebbers op dit moment:
Ja dacht ik dus ook. Al voel ik wel een drempel om een gouden Rolex te kopen en dragen… liefhebbers zullen het kunnen waarderen. Normale mensen zien “een gouden Rolex” als je begrijpt wat ik bedoel
Ik zou voor de PP gaan, als je veel horloges wisselt dan moet je bij de JLC hem op een winder hebben. Anders ben je (te) lang bezig met het goed zetten van alle functies! Geldt ook een beetje voor de DD, maar die kun je met quickset kopen, maar duurder. Dus de PP is mijn keus! Succes en we zijn benieuwd
Klopt, reden voor mij om het merk in zijn geheel zelfs te mijden. Laat staan in goud. In België merk ik dat maar weinig mensen met een Rolex echte liefhebbers zijn. Die dragen hier wel wat anders
Ik zou de JLC eens gaan passen. Schijnt voor sommige mensen wat flets te zijn, maar ik vind ‘m mooi. De MC Memovox is ook leuk en classic JLC.