Nog 4 nachtjes slapen!

Nou Geert, stel dat dit de eerste en tot nu toe de enige keer is dat de heer Van der Klaauw een Planetarium heeft gemaakt in een wit-gouden kast, dan heb je zeg maar de enige wit-gouden Planetarium :wink:

Ruud

Hoi Leon.

PROFICIAT !!!
Het gevoel wat jij nu ongetwijfeld heb ken ik maar al te goed.
Wekelijk een prachtige uitvoering in het witgoud.
Als ik jou en je vriendin ooit in E. tegen mocht komen hoop ik dat ze het me vergeeft dat ik je met het Planetariumvirus besmet hebt
Mocht je de mogelijkheid hebben om eens naar Franeker te gaan moet je echt het Eise Eisinga Planetarium gaan bezoeken.
Dan besef je pas echt wat een MEESTERWERK Christiaan van der Klaauw gemaakt heeft met het Planetarium wat jij om je pols hebt.
Ik hou je wel op de hoogte van de dingen rond de Hr.vd Klaauw.
Nogmaals heel veel plezier ermee en welkom bij de Klaauwclub.

Groeten,

JohnSr.

Van harte Leon!! Zeer fraaie klok!

De planetarium was al zo mooi en dan nu met wit goud… Hmmmmm…

Leon,

Van harte gefeliciteerd. Prachtige klok.

De eerste krassen doen pijn, bedoel je nou met die puntjes te zeggen dat de eerste kras al in de kast zit? Ik hoop het niet…

Gerwin

Geert,

De enige!! Moeilijk te geloven maar waar!

Leon

Prachtig Leon…Ook het witgoud past perfect bij dit horloge.

Wees trots op dit bezit, een unieke complicatie van Neerlands meest unieke horlogeontwerper/-bouwer.

gr,
Hans Mennink

ps, ook mooie foto’s. Ik zet ze meteen op m’n harde schijf bij de andere Klaauwfoto’s.

Jep met dank aan mijn vriendin die zonodig naar achter moest hangen toen ik mijn arm om dr heen had geslagen en op die maneer de stoelleuning raakte. Heb nog overwogen om het uit te maken, maar ze eigenlijk nog mooier dan de planetarium…alhoewel…

Enuuh die verrekte K** brievenbus. Bots deed het…auw dus!

Leon

Beste Geert,

Komt ie! Van der Klaauw heeft 25 wit gouden kasten gemaakt. Alle 25 kasten zijn genummerd van 1 t/m 25. Hij gebruikt de kasten ook voor andere modellen, met uitzondering van de Ariade. Dus van die 25 kasten zullen er niet veel witgouden planetariums gemaakt worden. Kastnummer 1 is gemaakt voor een Eclips en kastnummer 2 is gemaakt voor mijn planetarium. Dus de eerste planetarium in het wit goud. Of het de laatste is is dus niet zeker, maar dus nooit meer dan 24 ;)!
Overigens is het wel de laatste witgouden met de “oude” wijzerplaat.

grt

Leon