Nog 4 nachtjes slapen!

Wordt vervolgd, foto’s volgen, maar ik ben alvast zo blij als een kind!
4 Maanden eerder dan verwacht!

grt

Leon

Dan is het in ieder geval geen kind! (gelukkig als het 4 maanden te vroeg is)

Kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten???

maanden wachten…? Een CvdK ergens uit Friesland?

Dat zou wel erg gaaf zijn, binnekort een keer een Klaauw Klup meeting ergens houden ofzo :smiley:

Nog 3 nachtjes!
En ja…je kunt hier ook geen drol verrassing houden! Te veel kenners!!

grt

Leon

Was 't een dure drol dan?

Hoi Leon.
Ik vroeg me al af waar jij gebleven was.
Fijn dat je hem 4 maanden eerder krijgt.
Kijk maar uit dat je geen stijve nek krijgt van het omhoog kijken.
Jij bent in ieder geval in goed gezelschap met je CvdK.
Doe ze in Amsterdam maar de groeten en we zien vlug de fotos.
Ik heb wel een leuke site voor je http://www.skyviewcafe.com.
We horen wel snel van je .
Groeten,
JohnSr

JohnSr, wat een ongelooflijk leuke site. Bedankt voor de tip!

Gerwin

Kijk, alweer een nieuw lid van de Klaauwclub :slight_smile:

Ik heb al gehoord welk model het is, en ik ben zeer benieuwd naar de foto’s…

Gr,
Hans Mennink

Vandaag is de grote dag toch?

JAAAAAAAAAAA IK HEB HEM!!! Ben net terug van de AWC. Grote doos meegekregen en een hoop boekjes, maar natuurlijk het allermooiste mijn Planetarium van CvdK.
Ik ga vanavond foto’s maken en zal ze zo spoedig mogelijk op het forum zetten. En natuurlijk de daar bijbehorende specs :D!

Leon

Ben benieuwd, je klinkt wel vrolijk dus dat zit wel goed :smiley:

Alvast gefeliciteerd! Nu natuurlijk de foto’s nog :smiley:

Ik ben er klaar voor… :smiley:

Het heeft even geduurd, maar ze zijn er: De foto’s!
Ik ben lui en gemakzuchtig dus ik geef gewoon de url warop je ze kunt bekijken:

http://www.mijnalbum.nl/Album=IDALL3M8

HET VERHAAL

Ten eerste wil ik één iemand in het bijzonder danken, namelijk:

JohnSR

John nam via email een half jaar geleden conact met me op. Nadat hij via dit forum zag dat ik een CvdK ging kopen. Het is geweldig dat vreemde mensen met dezelfde passie een klik hebben en daarover met elkaar kunnen communiceren.

John heeft me goed geadviseerd met de keuzes die ik moest maken. Ik zat onwijs te twijfelen tussen een stalen of een rosé gouden kast. Ik had de stalen uitvoering in werkelijkheid bij de AWC gezien, maar vond deze daar nogal tegenvallen in vergelijking met de rosé gouden. De uitstraling en het gewicht waren de grootste struikelblokken.

Ik heb daar met John verschillende gesprekken over gehad, want mijn vriendin wilde het woordje horloge inmiddels niet meer horen. Toen ik hoorde dat John zelf definitief ook voor een rosé gouden had gekozen, kon ik natuurlijk niet achterblijven ;).

Probleem was: ik hou niet zoveel van rosé goud!
Ik heb het probleem voorgelegd bij de AWC en zij hebben het weer voorgelegd aan de heer van der Klaauw.
Ik kreeg uiteindelijk tot mijn grote verrassing te horen dat de heer van de Klaauw net 25 witgouden kasten en 9 platina kasten besteld had.

De keus was snel gemaakt: 18K witgoud.

Toen John zelf zijn planetarium ging halen heb ik hem nog gemaild of hij bij v.d. Klaauw een goed woordje voor me wilde doen. Direct daarna heb ik v.d. Klaauw zelf gebeld om het contact “warm” te houden. Resultaat: mijn planetarium na 8 maanden i.p.v 12 maanden of langer.

DE HORLOGE

Echt veel hoef ik er niet over te vertellen. John heeft die van hem al uitvoerig gepresenteerd en iedereen hier weet onderhand wel waar we het over hebben.

Wel 2 dingen waar ik ongelovelijk trots op ben:
Ten eerste heb ik de laatste wijzerplaat kunnen bemachtigen van een serie van 25 die v.d. Klaauw nog maakte voor de planetarium. John had zowat de laatste, maar ik heb de wijzerplaat van het “showmodel” van de AWC kunnen ruilen. De nieuwe planetariums krijgen namelijk een andere wijzerplaat die schuin gegraveerd zijn.

Ten tweede heb ik DE EERSTE en dus ook enige witgouden planetarium in de wereld met kastnummer 2. Kastnummer 1 was namelijk al vergeven, maar is gebruikt voor een Eclipse. Dus ik mag wel stellen dat deze zeer exclusief is.

Zijn er geen nadelen over dit horloge te vertellen?
Ja ik heb wel wat, maar het is eigenlijk zeikerigheid :D!
Het planetarium is blauw en de wijzer zijn dat ook, dus op het moment dat de wijzers rond de 11, 12 of 1 uur staan moet je goed kijken waar de wijzers precies staan. Maar ach, het is een goed excus om meteen naar het planetarium te kijken.
Laatste punt is de dikte en het materiaal van de kast. Ik ben een stalen kast gewend en goud is beduidend zachter. Door de dikte van de kast wil je snel ergens tegen aan zitten. In combinatie met het zachter materiaal is krasvorming een drama. De eerste krassen doen zeer…heel zeer!

SLOT

Nornaal gesloten ben ik niet zo open over privézaken. Zeker niet qua aankopen betreft. Foto’s op internet zetten is ook niet mijn ding. Maar ik ben onder de indruk van mijn medehorlogeliefhebbers en dit forum.
Dus ik hoop jullie hiermee een plezier gedaan te hebben door mijn verhaal te vertellen en foto’s te laten zien.

grt

Leon

Werkelijk waar een prachtige klok, ook erg mooie foto’s moet ik zeggen, ik zag dat je ook een andere rotor had genomen? Erg chique klok en dat witgoud is ook erg mooi.

Nog gefeliciteerd ermee en heel veel plezier :D.

Schitterende foto’s een een minstens zo mooi verhaal!

Veel plezier met deze unieke CvdK!!

Prachtige foto’s van een prachtig horloge. Veel plezier er mee!

Prachtig Leon, en dat witgoud is een geweldig goede keuze geweest, ik vind het een schitterend resultaat. Geniet ervan, en draag hem in goede gezondheid.

Ruud