Nog bedankt voor de tip, Master-Fan (tu)

Graag wilde ik een stalen band op mijn Citizen Nighthawk hebben. Bij de juwelier kost deze 115 euro. Dit vond ik erg veel geld maar gelukkig had Master-Fan een adres in Signapore. Scheelde toch bijna 80 euro. Sommige hebben hem al gezien maar omdat de zon net zo mooi scheen heb ik even wat mooiere plaatjes geschoten. Solide schakels en in zijn geheel een mooi afgewerkte band.


nogmaals, een mooie band op een mooi horloge.

en natuurlijk geen dank, dat is de kracht van een forum als dit.

Geweldige mooie klok, zit er ook hard aan te denken om iets in dezelfde lijn te kopen bij Citizen. Ik vind deze bruine wijzerplaat echt heel gaaf. Je brengt me nu wel aan het twijfelen, Dreski. :wink: Gelukkig heb je deze ook in een Promaster uitvoering want ik wil wel graag een radio controlled.

Die radiocontrolled zag ik in Amstelveen. Er stonden er drie in de vitrine. Ze hadden onderling een tijdsverschil van 40 seconden. Ik snapte daar niets van. Ze zouden alle drie exact gelijk moeten lopen. Had geen zin om het te vragen maar misschien weet iemand het?

diabloNL Schreef:

Geweldige mooie klok, zit er ook hard aan te
denken om iets in dezelfde lijn te kopen bij
Citizen. Ik vind deze bruine wijzerplaat echt heel
gaaf. Je brengt me nu wel aan het twijfelen,
Dreski. :wink: Gelukkig heb je deze ook in een
Promaster uitvoering want ik wil wel graag een
radio controlled.

IK heb de citizen radio controlled met stalen band in Nederland nieuw gekocht voor 350.
Als je wilt, kan ik je het adres wel geven.

Gr. Jan

[quote= dreski]

Die radiocontrolled zag ik in Amstelveen. Er stonden er drie in de vitrine. Ze hadden onderling een tijdsverschil van 40 seconden. Ik snapte daar niets van. Ze zouden alle drie exact gelijk moeten lopen. Had geen zin om het te vragen maar misschien weet iemand het?[/quote]

Misschien een slecht signaal in die vitrine?

[quote= mayory]

IK heb de citizen radio controlled met stalen band in Nederland nieuw gekocht voor 350. Als je wilt, kan ik je het adres wel geven.

Gr. Jan[/quote]

Als je me dat adres via PB kan geven, heel graag!

dreski Schreef:

Die radiocontrolled zag ik in Amstelveen. Er
stonden er drie in de vitrine. Ze hadden onderling
een tijdsverschil van 40 seconden. Ik snapte daar
niets van. Ze zouden alle drie exact gelijk moeten
lopen. Had geen zin om het te vragen maar
misschien weet iemand het?

Vreemd, ik heb zelf 3 radiocontrolled Citizens in mijn bezit gehad. Deze liepen ALTIJD heel precies gelijk met elkaar.