Nog een Dreski tip

Aangezien ik gisteren helemaal in retro LCD modus zat herinnerde ik me dat ik op de lagere school een horloge had van het merk Ricoh. Het was een LCD watch maar had een analoge weergave. De wijzers werden dus door LCD’s weergegeven. Als voorbeeldje vond ik deze foto van een Casio. (de mijne was veeeel mooier)

Als kind vond ik dit een geweldig horloge. Gisteren besloot ik eens op ebay te snuffelen op de zoekterm “analog LCD watch”. Ik kwam een aantal vintage exemplaren tegen maar die zijn gewoon te duur. Toen stuitte ik op deze.


Erg leuk met rechtsboven de analoge weergave. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten. 0,01 geboden en net gezien dat ik hem heb gewonnen. 4,25 euro inclusief verzenden. Is toch gewoon leuk? Een batterij is volgens mij net zo duur. De tijden zijn overigens onafhankelijk van elkaar in te stellen. Hier is de link van de verkoper.
http://cgi.ebay.com/New-black-LCD-Analog-Digital-Quartz-mens-Wrist-Watch-50_W0QQitemZ110480192035QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item19b921f223

Wederom erg leuk en al helemaal voor die prijs!

was dat 0.01 dollar of 0.01 EUR? :smiley: :smiley:

Stony Schreef:

was dat 0.01 dollar of 0.01 EUR? :smiley: :smiley:

0.01 dollar dus 0.007 euro! :wink:

Leuk klokje!

Gaaf dingetje hoor. Het is dat ik batterijhorloges heb afgezworenB)- want anders zou ik er ook een willen.:smiley:
Gr,
L.R.

lone ryder Schreef:

Gaaf dingetje hoor. Het is dat ik batterijhorloges
heb afgezworenB)- want anders zou ik er ook een
willen.:smiley:
Gr,
L.R.

Dan haal je de batterij er toch uit? :wink:

dreski Schreef:

lone ryder Schreef:


Gaaf dingetje hoor. Het is dat ik
batterijhorloges
heb afgezworenB)- want anders zou ik er ook een
willen.:smiley:
Gr,
L.R.

Dan haal je de batterij er toch uit? :wink:

:smiley: Jij bent scherp vandaag… X(

:}

(:smiley:

@ dreski: leuk om ze weer es te zien. Veel plezier ermee!