Nog een dubbele kroon duiker er bij

Ik heb gegokt en gewonnen. Althans tot zover, wellicht valt de winst tegen. Maar er komt weer een duiker met twee kronen bij in de kist. Een kleurrijk model wat nog wel wat RKC kan gebruiken. Er zit een kras op waar scarface niets bij is.

Onder de streep mogen jullie raden wat voor soort. De winnaar mag een pilsje in Oisterwijk komen drinken om gezellig over horloges te praten.

Orient king diver? Dat is het eerste wat in mij op komt als ik de combi 2 kronen, duiker en kleurrijk hoor…
(foto is niet van mij,helaas…)

Ik vermoede al dat iemand die zou melden. Het is een prachtig horloge meer de plaatsing van de twee kronen heeft mij in het verleden belet er een te kopen. De Longines Legend Diver heeft de beste plaatsen voor de kronen.
[edit] deze Orient is het dus niet en de LLD heb ik al

Is het een Oris diver.Stond er laatst een op marktplaats met wat gebruikers sporen.

gr. Hans

Dan ben ik wel benieuwd naar die Oris, maar dat is hem ook niet.

IWC Aquatimer?

Al wat warmer qua model maar dit is hem ook niet.

Ik ben ook benieuwd, een duiker met 2 kronen heeft bij mij ook altijd een streepje voor.

of

of

of

:smiley:

Lip (super) nautic ski?

Alle 4 mis!

Dat zou ik wel willen, die staat hoog op mijn lijstje, erg hoog!
Je bent daarmee wel het warmste van allemaal.

Een Enicar zoals Malus65 heeft :slight_smile:

Nee, die is het ook niet. Denk vooral aan het kleurrijke.

RKC moet TLC zijn.

Deze dan? Stond de laatste weken 2 keer te koop. 1 keer de echte en 1 keer de re-issue. Ik vind hem heel mooi!

Groet Tecco

Dat is ook een mooie, die reissue is hier laatst op het forum nog voor een appel en een ei verkocht. Maar het is m niet.

Halios laguna wellicht?

gr, HJR

Halios laguna wellicht? edit: nee niet echt kleurrijk natuurlijk…

Ben benieuwd.

gr, HJR

Nee, dat is hem niet.