Nog een erbij Welke?

Hallo iedereen.

Mijn horlogepotje is weer aardig gevuld en twijfel tussen een aantal modellen en qua stylen

Knaller van mijn collectie is momenteel de Rolex Exporer 1

Wat betreft dressers twijfel ik tussen

Een merk waar ik me steeds meer toe voel aangetrokken

  1. Een grand Seiko, maar welke?

  2. JLC reverso. Small of medium. Met handopwinding dat dan wel weer) Echter is dit geen +50 horloge? :sweat_smile:

  3. Glashutte original sixties green. Vind de wijzerplaat erg bijzonder

En aan de andere kant

De meer sportieve horloges waar ik tussen twijfel

1.Rolex OP 39 white

2.Grand Seiko SBGV 225 (Is het een van de beste quartzen ooit gemaakt?)

  1. Grand seiko Snowflake

Dus dames en heren jullie mening word gewaardeerd. Welke?

2 likes

Prachtig. Ik heb de 44GS vorm gekozen, maar vind deze quartzen echt the bee’s knees.:+1:

1 like

Witte OP of de glashutte (afhankelijk welke mij in het echt het meest zou aanspreken)

Een witte OP kan ik als contrast wel aanraden:

Maar lijkt ook weer erg op een explorer in een andere kleur dus iets heel anders is ook geen slecht idee

4 likes

Witte OP is perfect! :wink:

2 likes

Witte OP :+1:

Santos nog iets als wildcard?

4 likes

Glasshutte of een GS!
Prachtige platen en je hebt al een Explorer 1 dus heeft een OP veel overlap.

1 like

De witte versie zou wel eens mijn volgende aankoop kunnen worden. :smiley:

4 likes

Een mooie reverso getuigt van een goede en verfijnde smaak.

Maar ja, ik ben 50+.

2 likes

Ja, klaar.

Kijk daar heb je het al. :slightly_smiling_face:

1 like

Reverso heb ik altijd een oudemannenhorloge gevonden. Helaas ga ik zelf nu ook heel hard richting die leeftijd…:unamused::joy: Maar goed, je bent zo oud als het horloge dat je draagt, zeg maar.:wink:

Ik zou zeggen witte OP!!! of GS en dan idd de Snowflake. Succes en veel plezier met kiezen!

Ik ben 34 maar ik vind een reverso anders echt wel erg gaaf! Ik weet niet wat je verder al in je collectie hebt? Zou alleen dan wel voor een large gaan.

Mijn mening is dat het kennelijk nog bijna alle kanten op kan, tijd om eens rustig te bezinnen en je vooral niets aan te trekken van meningen hier :wink:
Succes!

Zelfde leeftijd, zelfde gedacht.

Probeer eentje te vinden met de kop eraf. Zeer apart en weer eens wat totaal anders.

Reverso! Ik zag een prachtig gouden exemplaar bij de Haegsche vereniging, tussen de IWC’s, op de Rikketik… 8-daags loopwerk, dubbele veertrommel, 9000 maar daar kon nog wel wat af. Mooiste horloge ever…

Allemaal mooie opties.
Alhoewel ik de Reverso wel wat ouwelijk vind.

Heb je aan de Master Control gedacht?
In het echt werkelijk prachtig en dun.

1 like

JLC Reverso. Want het is echt een subliem horloge.