Gelet op mijn briljante beleggingsresultaten van het afgelopen jaar zal ik mij bij aankopen voorlopig even tot de Minor League moeten beperken.
Maar dat kan ook zo zijn charmes hebben. Ik was al blij met het forumsletje, de Precista, maar ook dit sletje is een leuke aanvulling van mijn Oorlogskabinet:
De Marathon Type: W-46374F Type 2
ja, met doos!
Beelden zijn ‘geleend’ van vorige eigenaars. Zeemeester bedankt voor de keurige verzending!
In crisistijd met een leuke aanvulling voor jou Oorlogskabinet op de proppen komen getuigd van een ‘wijs en gelukkig’ inzicht.
Immers:
“wijsheid en geluk moeten we onderweg zoeken en niet aan het einde van de weg, want dan is de reis afgelopen“.
Dus zorg goed voor Minor, want een forumsletje met zo’n zinnen prikkelend figuurtje, getooid in zwarte nylonband heb je meestal niet voor je alleen!!
Venijnig tiepje lijkt me!
Die achterkant met die erop liggende lettertjes: als je dat horlogebandje nou stevig aansjort.
Dan heb je de afdrukken in je polsen staan?
nou nou hans,ik ben onder de indruk,hoop dat je oorlogskas dan wel vrij van bellegings schommelingen is, maar naar ik hoop zul je je wel redden TOCH!!!
gruess oes kirchroa john