zo goed kon ik het niet zien
Ik wil best €0 overmaken. Dat is wat ik toegevoegd heb.
Zou voor iets anders dan een duiker kijken. Een mooie omega constellation misschien?
€22k op chrono24 WTF!!!
Zo’n spijt dat ik m niet gekocht heb.
Ooit onder de 10k.
Al snap ik het wel. Mooiste Speedy imho, naast de Alaska Project.
[quote=“15Guus, post:3, topic:197783, full:true”]
Rolex!
Daar issie weer! En binnen de eerste drie anwoorden
Ga je nou overal sneu op reageren?
Je snapt toch wel dat dit gekscherend bedoeld was, juist voortgekomen door opmerkingen zoals die van jou…?
Maak je niet zo druk op een forum.
Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje in hetzelfde ‘hoekje’ hebt gezocht. Er is natuurlijk ook genoeg moois in de zelfde sfeer.
Maar om iets heel anders aan de pols te hebben is dit ook mogelijk iets voor je. Andere mindset. Mooi merk, fijne afwerking. Junghans. Je hebt weinig Arabisches indices en helemaal geen bol glas…!
Maak je geen zorgen, maar iemand moest het doen. Ik ben er intussen ook wel klaar mee, dus dat ben ik wel met je eens!
Ik vraag me af waarom iedereen die bi-compax lichte chrono links boven naar blijft negeren. Je hebt helemaal niet per se een chrono nodig.
Wat kleur: wat zeg je van een Mühle Glashütte Promare go?
Toch zwart van plaat, maar met een mooi frisse alu bezel, net even iets anders dan de standaard duiker.
Ik steun dit plan.
Meer Oris.
Er staat hier ergens een Nomos Club te koop.
Die zou ik eens overwegen.
Dank voor de voorstellen…zoals sommigen zeggen een vrij saai gezelschap dus een rolex gaat het zeker niet worden.
Fliegers en lederen banden vind ik niet mooi…
En meer dan 500 euro geven voor een seiko krijg ik aan mezelf niet uitgelegd.
Free your mind and your ass will follow, Han.
Dan zoek je het zelf maar uit ook, want daar kan ik niet veel mee.
Nooit een GS in de handjes gehad, neem ik aan? Of een Shogun, maar dat terzijde.
Ik doe toch nog een poging voor je:
Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar je hebt een paar duizend euro aan middelmatigheid in je horlogedoos liggen. Een Seiko van 500 piek zou de betere uitgave zijn .
Een Samurai met een keramische insert bijvoorbeeld, <500 ook nog!
Dankjewel Chris.
Dit zou ik zo graag tegen heel veel mensen willen zeggen. Maar ik ben net een beetje van mijn kloodzaqque status af
Ik heb de nodige seikos gehad hoor maar heb er nu geen meer.
De squale is echt een topper en heb ik al overwogen…
En die grand seiko, ik voel het niet… mag dat ?