Nog één gaatje...

Nope

2 likes

Dat klopt :slightly_smiling_face::+1:

Dit was ooit mijn eerste volle koffer… things change…

Ik heb dus wel al een paar seiko’s gehad, en ondertussen ook al de nodige mini monsters, monsters en padi’s
gekocht en terug verkocht. Toen moesten alle banden leder zijn, nu is het staal.

Een horloge is goesting, wat de ene de max vindt kan de andere niet bekoren. Ik heb het momenteel met seiko gehad en heb het nooit met rolex gehad. Anderen zullen het nooit met Tag heuer hebben en ik nu wel. Geen probleem toch ?

3 likes

Wellicht valt Edox bij je in de smaak?

Was alles maar zo simpel :slight_smile:

Het is nu al een mooie selectie, en hij is in mijn ogen helemaal af met een IWC Chrono Pilot!

Neem zo een. Hou je misschien 1000 over :innocent:

Retro (32 jaar oud) en gewoon cool.

De edox hydrosub en alle mogelijke citizen duikers zijn gepasseerd…

Ik probeer altijd n beetje te upgraden…

Die koffer was wel zo leuk, eigenlijk.

Die Aquaracer is wat mij betreft de leukste in de kist dus zeker houden, dat ding. En die chrono.

Maar die Breitling, Omega’s, Aquis en G-shock kun je zonder wroeging de deur uit bonjouren. :slight_smile: :slight_smile: Misschien leuk om er een lekkere geel-blauwe pogue voor in de plaats te nemen. :slight_smile: :slight_smile:

Gelukkig heb je een rete-coole café racer. :+1: Dat dan wel weer.

Echt zoo flauw, maar moest wel lachen! :slight_smile:

@TS
Ik zou ook eens kijken bij Nomos, wellicht tweedehands?

1 like

Ehhhhhh…:roll_eyes:

Je maakt een grapje…toch? :thinking:

Ik ken de goede man goed genoeg om daar volmondig nee op te zeggen. En, ook al komt 't niet vaak voor, ben ik het er mee eens.

Wel besef ik donders goed dat er genoeg mensen zijn die bij mij in de kist alleen maar meuk, reut en vreemde keuzes zien terwijl ikzelf er een dikke joekeloekes van krijg, dus alles is relatief.

3 likes

Zullen we het bij suggesties houden voor iets nieuws ipv recensies van de bestaande collectie?

Zou zelf aan Oris denken als aanvulling op de collectie

Een grijze/zilveren maanfase?

4 likes

Waar komt deze ’ strengheid ’ vandaan mijn beste?

Poging de lieve vrede te bewaren, thats all :innocent:

Wat een ander denkt van mijn horloges boeit me niet echt, ze zijn er dus dat wil zeggen dat ze mijn goesting zijn…

Ik probeer ook niemand te overtuigen van mijn keuzes, dus als je helemaal gek bent van een grand seiko… fantastisch maar… ik niet.

1 like

deze erbij kopen👍

2 likes

Dit topic en de inkijk in zijn horlogekist roept, zeker bij mij, één en ander op.
Zo zit ik zit er sterk aan te denken een groot deel van mijn huidige collectie te verkopen, in te krimpen maar te upgraden. Minder horloges, kwalitatief en qua schoonheid ( persoonlijk natuurlijk) andere uurwerken aan te kopen. Wellicht een apart topic waard.

2 likes

Heb ik ook gedaan, aleen betekent upgraden voor iedereen iets anders…