Nog één gaatje...

Dat is waar. Vaak één gemene deler:
695420054-612x612
:joy:

2 likes

Volmondig nee.

1 like

Natuurlijk. En dat is maar goed ook, want anders zou het hier doodsaai worden. Ikzelf wilde een high-end quartz, heb automaten en handwinders, en zou het geinig vinden om nog eens een UHF quartz en een Spring Drive toe te voegen, maar dan ben je bezig met een verzameling verschillende technieken en het beheren van een verzameling met een thema.

Ook heb ik Japans, Duits, Zwitsers en Russisch in huis, dus ik zou nog graag eens een Chinees (de 1963) toevoegen en wellicht een Engels horloge, zoals een CWC.

En daar heb je uiteraard ook gelijk in. Zo weet ik dat @HanDavinci mijn Junghans een lelijke horreur van jewelste vind, maar da’s alleen maar leuk om bij een biertje over te bakkeleien.

Ho ho. Ze maken in mijn ogen net zoveel uiterst dubieuze modellen als briljante, dus in dat opzicht is het net als ieder ander merk.

Zo hebben we Elton John na het briljante Honkey Chateau ook moeten vergeven voor het feit dat hij Nikita uitbracht.

1 like

1 van die 2

Mooie klok vind ik die Oris diver sixty five. Staat ook op mijn lijstje.

1 like

Ik mis een echte dresswatch. Ik zou zelf gaan voor een klassieke Omega in het (geel)goud met een eenvoudige wijzerplaat. Niet teveel poespas, maar wat leuk staat wanneer je iets meer gekleed ergens heen moet.

1 like

Een Longines VHP in zilver of blauw?

1 like

Ik zeg zoiets… gevalletje out of the watchbox denken…

1 like

Vinden valt tegen… voor 1500

Gaatje is opgevuld… Een chrono maar toch een duiker, en mijn favoriet merk… En later upgraden naar een Chronomat !

5 likes

Prachtige klok
En dat voor onder de €1500
Netjes

Edit: te laat zie ik. Jammer

Vind dit ook een prachtexemplaar. Zelf wil ik deze eigenlijk ook graag hebben als sportieve beater, maar ben nog enorm in dubio. Heb 'm onlangs gepast in Keulen en vind 't echt kantje boord met m’n 16,5-17 cm polsomtrek en die 42mm kast-diameter. Als Mühle deze nou eens in 40mm aan zou bieden, twijfelde ik geen seconde.

1 like