Mijn naam is Jeroen, 42 jaar en woonachtig in de prachtige provincie Groningen, in Delfzijl om precies te zijn. Middenin het aarbevingsgebied, wel handig voor een automaat… Ik heb eerder een account gehad, maar vanwege bepaalde frustraties het account laten verwijderen één jaar geleden. Maar goed, het virus kruipt waar het niet gaan kan .
Ik heb een bescheiden verzameling en ben enorm fan van Breitling en Seiko. Maar andere merken zijn zeker niet minder!!! Wat ik het belangrijkste vind is het verhaal achter een horloge, waarom de keuze op dit specifiek model valt etc. Maar ook de weg er naar toe, vaak is dat het leukste van een horlogereis. Iedereen uren en uren vervelen met jouw horlogeverhalen, overal waar je komt toch even langs een juwelier…
Dat geldt in het bijzonder voor de Seiko Astron die heb ik mijzelf cadeau heb gedaan nadat ik mijn diploma heb gehaald na jaren zwoegen.
Welkom! Mooie set Breitling ook, en een Seiko military vlieger is ook altijd leuk, ik zou moeite hebben om de Astron onbetwist tot favoriet te bombarderen.
Ah. Woonachtig te Delfzijl dus, dan zit je in dezelfde stad als een ander gewaardeerd forumlid. Ommeland altijd leuk.
Bij bepaalde berichten is het niet duidelijk of dit als geintje bedoeld is of echt serieus. Dan worden er bijvoorbeeld opmerkingen gemaakt wat hij/zij draagt, denk bijvoorbeeld aan armbanden en dat soort dingen. Maar ook over de keuze over een horloge. Wat maakt het uit dat de horloge van de kermis komt… Ik begon mij hier aan te storen.
Leuk dat je hebt besloten om toch weer actief te zijn op dit forum. Veel leesplezier en we zien graag je wristshots, want het zijn coole horloges die je hebt!
Serieuze vraag: hoe ga je voorkomen dat die irritatiegrens wederom snel is bereikt?
Bedankt.
Ik heb deze doos via Amazon gekocht, vanwege de houten behuizing. Ik heb er wel andere motoren in gesoldeerd van Aliexpress… Nu is de watchwinder geruisloos.