Nog één maandje ,en dan kunnen we weer

Horloges spotten bij de heren van de Formule 1…:race_car:

Niks van te zien tijdens de race… :confounded:

en die interviews voor en na de race, och die geloof ik wel.

Och het geeft ons weer de kans om over F1 horloges te lullen na een race en welk van deze klokkies het beste was :smile:

1 like

Klokkies zijn heel anders dan F1: de klokkies die het hardst lopen, zijn meestal niet de beste.

3 likes

:confounded:

1 like

En de eerste auto’s voor 2017 zijn voorgesteld.
Kon het als autosportfan (en volger van f1 sinds 1987) niet laten. Hopelijk wordt het dit jaar weer echt spannend en niet zoveel gejank als vorig jaar.
Oh ja en die Max doet ook weer mee. Jippie, iedereen ineens f1 fan…:weary:

3 likes

het is toch juist positief dat er meer mensen interesse krijgen in de formule 1? ik keek vroeger ook F1, maar ben de afgelopen jaren afgehaakt omdat er veel minder spanning in zat. Als nederland niet met het WK of EK mee doet kijken er ook een stuk minder mensen. Lijkt mij dus niet vreemd dat meer nederlanders en belgen F1 kijken omdat hun lamd vertegenwoordigd wordt en omdat het spel opgeschud wordt door een 19 jarige jongen.

1 like

Mee eens…leuk dat er weer meer interesse is.

Hier ook sinds mid jaren 80 (Senna, Prost…) F1 gevolgd maar pas midden 90 extra liefhebber geworden mede dankzij ‘pa’ Verstappen :grinning: Toentertijd ook vaak naar Spa geweest voor de F1 race…dat was een fantastische tijd met Jos en Schumi in de Benetton.

Laatste jaren niet meer mee bezig gehouden want ik heb niet zoveel meer met het hele zien-en-gezien-worden F1 wereldje. Maar vorig jaar toch weer wat gekeken mede dankzij young Max :thumbsup:

Max !!! Natuurlijk met een Tag Heuer :grinning::+1:

3 likes

Ja ik verheug me er ook weer op , incl de voor en na beschouwingen .

Hoop dat max een beetje mee kan komen dit jaar met de red bull.

Ik hou niet van 4-wielers; mag deze ook?
:motorcycle:

3 likes

Ik ben bang dat dat het oude model is.
Hier het nieuwe:

Begrijp me niet verkeerd. Al jaren Rossi fan, maar ik ben bang dat hij dit jaar en erg zware kluif aan zijn teamgenoot krijgt.

Ik bedoel niet het feit dat meer mensen kijken. Dat is positief. Maar ineens heeft iedereen er verstand van en is al jaren fan. Daar word ik moe van.

1 like

Hopelijk een mooi Yamaha-tandem, zodat Vinales #2 mag worden!!!:stuck_out_tongue_winking_eye:

En wellicht weer een hf competitie? Volgens mij vorig jaar door @HorloG gestart, een beetje doodgebloed na het sluiten van O-T, maar ik vond het wel leuk!

https://gppredictor.com/