Nog een Monster Mod!

Hij is eindelijk binnen!!! M’n Seiko Monster Mod.

:)-D

Vorige week vrijdag de Speedy Pro opgehaald. Raar maar waar, dat was eigenlijk een impulsaankoop en naar een nieuwe duiker was ik al even op zoek. Prijstechnisch zou andersom wat logischer zijn… :smiley:

Maar goed, laat ik even beginnen met Rob heel hartelijk te danken voor de service, de aangeboden maar vriendelijk afgewezen extra en de perfecte communicatie.

Het is dus geworden:

Een Seiko Monster met de “Rob” Mod. Dus zwarte plaat met oranje chapterring. Verder is deze voorzien van een oranje secondewijzer en de andere wijzers zijn vervangen door de Seiko 5 Monster wijzers. Naar mijn mening een zeer geslaagde combinatie. Verder is de standaard band vervangen door een Lumpy band en is het hele handeltje gestraald en heeft ie nu die prachtige gloed.

Het resultaat ziet er dan zo uit:

En aan de pols:

Huh? die ben ik toch op ebay tegengekomen?
Ik ben nl. op zoek naar een oranje horloge, geheel of gedeeltelijk.

edit; net ff gekeken, hij leek er nog niet op, dus ik neem dat terug.

Ik ben niet zo’n monster freak, maar deze vind ik toch wel leuk.
Veel plezier ermee.

Er is natuurlijk ook gewoon een oranje monster.

Zie www.monsterwatches.nl voor alle mogelijkheden! :wink:

ik vind hem wel geslaagd…stoere band ook

Erg leuke combi!

Ziet er fantastisch uit “El”! Echt een stoere klok. Veel draagplezier gewenst! Ik ben wel benieuwd hoe jij over de Watchadoo-band denkt qua draagkomfort.

Dick

Mooie fot’s!!

En je vergeet dat er saffier in zit :slight_smile:

Mooie combi!

Groeten,

Martin

ook van harte met je leuke seiko monster mod, (tu)

Bijzonder geslaagd !. De wijzers vindt ik mooeier dan die er standaard op zitten.

Wow! That’s what i like to see!

mooi. Veel originele onderdelen zo gelaten en net als mijn Modje ook de wijzers van de 5. Mooi zo. Veel plezier. Hoe bevalt de Lumpy?

Hallo,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe "Rob"mod.
Hij ziet er fantastisch uit:~

Ik ben ook wel benieuwd hoe de band draagt.

Ik wens je er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Dank voor alle reacties!

Na een dag dragen kan ik stellen dat ie goed bevalt. Ik heb geen ervaring met de andere band maar dit zit uitstekend. Wel merk je goed dat het geheel behoorlijk zwaar is. Zeker ook tov de Speedy.

Heel mooie kleurencombinatie,gefeliciteerd met je goeie keus!

gr Ron

Rob heeft zijn best gedaan (tu)

Veel draagplezier!