Vorige week vrijdag de Speedy Pro opgehaald. Raar maar waar, dat was eigenlijk een impulsaankoop en naar een nieuwe duiker was ik al even op zoek. Prijstechnisch zou andersom wat logischer zijn…
Maar goed, laat ik even beginnen met Rob heel hartelijk te danken voor de service, de aangeboden maar vriendelijk afgewezen extra en de perfecte communicatie.
Het is dus geworden:
Een Seiko Monster met de “Rob” Mod. Dus zwarte plaat met oranje chapterring. Verder is deze voorzien van een oranje secondewijzer en de andere wijzers zijn vervangen door de Seiko 5 Monster wijzers. Naar mijn mening een zeer geslaagde combinatie. Verder is de standaard band vervangen door een Lumpy band en is het hele handeltje gestraald en heeft ie nu die prachtige gloed.
Ziet er fantastisch uit “El”! Echt een stoere klok. Veel draagplezier gewenst! Ik ben wel benieuwd hoe jij over de Watchadoo-band denkt qua draagkomfort.
Na een dag dragen kan ik stellen dat ie goed bevalt. Ik heb geen ervaring met de andere band maar dit zit uitstekend. Wel merk je goed dat het geheel behoorlijk zwaar is. Zeker ook tov de Speedy.