Nog een NA om van te genieten - Super Seville

Hier leek het opeens kerstmis… 2 NA’s in 1 week :raised_hands:t2:

Nadat ik mijn Casio GShock besteld had kreeg ik opeens een berichtje van @rudiculous dat hij iets binnen had die misschien wel beantwoorden aan mijn vraagstelling van een eindje terug :slight_smile:

Namelijk mijn zoektocht naar een mooie Bulova Super Seville van mijn geboortejaar :raised_hands:t2:

Na een zeer mooie open communicatie met zeer veel mooie foto’s en een snel antwoordje op al mijn vragen kon ik deze diamant niet laten schieten… huppa… een tweede mooie horloge voor 2021

Na de nodige transacties kreeg ik al zeer snel een trackingcode… de levering volgde de dag later!!

Toen mijn werkdag ten einde was haaste ik me naar huis om mijn levering te inspecteren…

Na het openen van de - zeer degelijk en goede- verpakking kon ik het kleine
Zwarte doosje vol spanning openen… :star_struck: wow… nog beter dan op de foto’s…

Waar ik dacht dat een 36mm mss wat te klein ging zijn… staat deze wonderbaarlijk goed op de pols… de staat en de look and feel zijn echt goed … een zucht van opluchting… een happy feeling :heart_eyes:

Bij deze nog eens een dikke merci voor de mooie manier waarop ik de horloge kon aankopen en het verkrijgen van een good feeling :+1:t2: Cuddo’s!

26 likes

Nice! Geniet van je aankoop.

1 like

Prachtig horloge. Geniet ervan!!!

1 like

Mooie klassieker hoor. Tijdloos. Aparte sluiting op die band, dat heb ik nog niet eerder gezien!

1 like

Tx!! Hier kan de week alvast niet meer stuk :slight_smile:

Heb toch ook eens moeten zien hoe ik deze nu moest openen :rofl:

Nog wat sfeerbeeldjes gemaakt :slight_smile:

1 like