Nog een 'newbie'

Hallo iedereen,

Na een tijdje deze forum alleen maar gelezen te hebben, dacht ik dat het tijd werd om om me te registreren en iets te posten. Sinds dat ik begonnen ben met deze leuke, dure, gevaarlijke hobby :wink: ben ik een beetje een ‘Seiko-freak’ geworden en dus als introductie post ik wat foto’s van mijn favorite horloge; de Seiko Premier Automatic SPB005J1:

Ik ben benieuwd of er andere eigenaren hier zijn van de 6R20 Seiko Premier Auto’s - ik heb namelijk tot nu toe alleen posts over de Kinetic Premiers gezien (ook mooie horloges).

Groeten en bedankt,
Chris.

welkom hier, de premier automatic is echt een mooi horloge !

Welkom hier! :)-D Enne… die Seiko lijkt me toch een bijzonder aardige start van je horloge-virus. Ik kan je alvast waarschuwen dat je van dat virus nóóit meer verlost raakt! :wink:

Welkom op het forum!!
Een erg mooie Seiko trouwens (tu)

mooie indeling en kleurstelling van deze Seiko. Ik zal me toch ook eens meer verdiepen in Seiko.

Welkom, voordeel van jouw nick-name is dat er niet snel verwarring zal ontstaan met iemand met ongeveer dezelfde naam.

Mooie Seiko overigens, zwaar ondergewaardeerd door velen.

Mooie Seiko Premier met gangreserve aanduiding (tu)

Dat model heeft ook een glasbodem als ik het goed voor heb.

Bij Seiko denk je vaak aan een wat meer sportief horloge, volgens mij, maar dit ziet er chique uit!
Welkom op dit forum.

Groeten, Tom V.

Mijn beste,

Wees welkom op dit formidabele horlogeforum. Je zult het hier snel naar je zin hebben en je horlogedraai hebben gevonden.
En de start is zo te zien goed verlopen, daar getuigd deze Seiko Premier Automatic SPB005J1
wel van.
Een prachtige horloge, veel plezier er mee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Welkom en mooie klok! Waarhebbiedievandaan?? Ik heb deze in NL nog nooit gezien.

Niels

Welkom , veel plezier hier

Wat een welkom - bedankt iedereen!

Om de paar vragen te beantwoorden…

Ja, de horloge heeft inderdaad een glazen bodem… ik kan alleen geen goede foto’s maken van het uurwerk, wat eigenlijk best mooi afgewerkt is:

Verder is deze horloge gewoon te koop in Nederland (ook een versie met een witte wijzerplaat) maar het klopt dat je hem niet overal ziet… Wellicht omdat ie iets aan de dure kant is vergeleken met ‘gewone’ Seiko’s - en veel mensen willen dan een bekende ‘naam’ op de wijzerplaat. Persoonlijk wordt ik alleen maar blijer met deze horloge hoe langer ik hem heb. :slight_smile:

wees welkom hoe meer freaks des te beter de tijd laat je niet meer los ik hoop dat jij hier net zoveel plzier aan beleeft als ik succes verder mooie klok groetjes

hoi,
welkom hier, zal best lukken op dit mooie forum, mooie seiko, dit model 2 weken geleden met een vriend bij een juwelier in het noorden gekocht.
gr. john