Nog een nieuw lid! Borracho

Hallo allemaal! Na een tijdje meelezen was ik eindelijk zo ver om een account aan te maken, maar toen heeft het nog ruim een maand geduurd voordat ik eindelijk de tijd had om een voorsteltopic te maken.
Dus bij deze! Ik ben Frank en kom oorpronkelijk uit Amstelveen, maar woon ondertussen al weer krap 2 jaar in Brazilië (in de buurt van São Paulo). Een krappe 10 jaar geleden met mijn dertigste verjaardag een goed excuus gevonden om mijn eerste stappen in de wondere wereld van de (mechanische) horloges te zetten. En destijds een Baume & Mercier Classima gekocht (zie plaatjes). Tot op de dag van vandaag erg blij mee en het wordt langzaamaan tijd om de collectie wat uit te gaan breiden. Aangezien mijn veertigste verjaardag niet al te ver weg meer is heb ik daar een mooi excuus in gevonden om weer iets nieuws uit te zoeken. Voorlopig stuiter ik nog alle kanten op en ga ik van duiker naar dress watch naar iets er tussen in. Nadeel van het in Brazilië wonen is dat ik weinig gelegenheid heb om dingen in het echt te bekijken. Voordeel is wel dat ik relatief vaak in Nederland ben (2-4 keer per jaar) en daar het aanbod (en de prijzen) een stuk vriendelijker is.
Ik ben nu al eindeloos veel wijzer geworden over wat er allemaal kan en mogelijk is en uiteraard al erg veel plezier beleefd aan al het slappe geouwehoer om horloges.

42 likes

Welkom Frank!:+1:

Welkom

Welkom en succes met de zoektocht!

Van harte welkom hier, Frank! :slightly_smiling_face: :+1:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom Frank, binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom en veel plezier!

welkom Frank!

Welkom @Borracho. Veel plezier en mooi horloge!

Welkom Frank

Welkom!

have fun hier :+1::+1:

welkom veel plezier.
En een mooi horloge.

Welkom en veel plezier op het HF!

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom…:+1:

Welkom hier!

Welkom!