Zurich Welzeit als je het mij vraagt (maar hier spreekt ook mijn persoonlijk enthousiastme).
Zo om de pols ziet hij er nog beter uit dan op de afbeelding in de OP. Veel minder uit balans. Stiekem wel tof.
De Gangresreve lijkt inderdaad āuit balansā. Datzien we allemaal wel en het horloge is natuurlijk niet zomaar op die wijze ontworpen. In 3D is het een heel boeiend ding. Een beetjeāfunkyā door die plaatsing icm de kleuren. Het gebolde glas vind ik juist ƩƩn van de aantrekkelijke aspecten.
Schitterend, gewoon doen.
Jouw vrouw woont vanaf nu in Halle en wenst dat je jouw have Orion opstuurt aan haar
Adres volgt via pb.
Ps wat mooi als de liefde tussen man en vrouw zo tastbaar is
Haha!ik houd mijn vrouw maar een beetje bij me in de buurt denk ikā¦ontwerp is goed in balans en ik ben er nog lang niet op uitgekeken.
Misschien vanmiddag nog even passen die Nomossenā¦
Gangreserve doen! Paar keer om de pols gehad en echt een heel goed ontwerp!
Die Lambda is wel mooi. Nu is Lambda (ook) een wiskundig symbool dat staat voor wezenlijk of werkelijk. Volgens Nomosā website gaat het hier om āintrisic valuesā. Dat snapte ik pas echt, nadat ik de prijs zag > meer dan 13k!
Kanonnenā¦
Vanmiddag ongeveer de gehele Nomos collectie omgehad. Eigenlijk niet toegehapt omdat mijn vrouw echt niet warm of koud werd van de Metro. Ze had een overduidelijke voorkeur voor de Orion en de Zürich. Orion heb ik en de Zürich lijkt daar veel op (ik vind de Orion net wat verfijnder).
Kijken wat ik de komende weken nog meer tegenkom. Voor een mooie witte dresser heb ik in ieder geval de smaak te pakken.
De orion is naar mijn mening wel een stuk mooier.
De gangreserve is specialer. Persoonlijk vind ik de asymmetrie juist gaaf!
Gangreserve voor mij!!
Nomos wordt niet mijn daily watch dus geen datum nodig.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
De Datum-versie vind ik erg op je Orion lijken met uitzondering van ⦠de datum. De Gangreserve daarentegen is een meer verschillend horloge van je Orion en eigenlijk vind ik die ook veel mooier, juist door de asymmetrie en de extra complicatie. Succes!
Een zwarte Zürich is ook heel mooi. Ik heb mijn witte Zürich na een paar dagen geruild voor een zwarte en daar heb ik nooit spijt van gehad. De Metro vind ik ook heel gaaf!
Ik heb ze ook beide gepast (Ze lagen een paar weken terug hier in Maastricht bij een AD). Hoewel ik de gangreserve mooier vindt zou ik toch voor de datum gaan (Dit ivm de iets grotere maat). Succes met kiezen, beide zijn erg toffe klokken!
Dank voor al jullie gedachten. Geen Metro wordt het dus zoals gezegd. Ik kijk verder naar een mooie witte dresser.
Absoluut de Gangreserve doen! Wat een schitterende klok en heerlijk eigenwijs door een merk dat toch 100% weet wat het doet.
Gangreserve! Je Orion is al heel rustig en in balans en die gewone datum leunt daar te dicht tegenaan.