Nog een Omega kenner wakker??

Anders kom ik deze tegen voor echt heel weinig…

Deze heeft in de markt op HF gestaan en zou deze graag hebben maar ik ben niet echt een Omega expert, wel vergeleken met de foto’s van die op HF maar toch even vragen hier… echt of niet?

i-img600x450-1536662837ujsur914821
i-img600x450-1536662837otxwyu14821
i-img600x450-15366628379lgr9d14821
i-img600x450-1536662837dmm4mt14821
i-img600x450-1536662837elsrb214821
i-img600x450-1536662837elsrb214821
i-img600x450-1536662837lxzt1a14821
i-img600x450-1536662837mwoywm14821
i-img600x450-1536662837vvtbkl14821

bedankt voor een reactie (hopelijk :wink:

Ben geen expert mbt dit specifieke model of zo, maar ik weet dat het wel een bestaand model is en zie niet direct iets dat me aan de echtheid doet twijfelen. Je zou evt. het lugnummer nog even kunnen navragen en kijken of dat ergens terugkomt op Google (vaak hebben fakes een en hetzelfde nummer). Mooi horloge, veel wijsheid toegewenst.

1 like

Dank voor je reactie :smiley: …en wijsheid kan ik wel even gebruiken maar ik denk dat het echt ‘to good to be true’ is …ben sinds kort actief bezig met de Japanse yahoo veiling en ik kwam deze tegen voor de buyout price van €200 en het bieden staat nu op €80 terwijl het horloge rond de €1500 hier te koop stond…Verkoper is pas nieuw en sinds gisteravond allemaal Omega’s te koop staan…pffff… moeilijk :confounded: …het is via die veiling wel betalen met Paypal dus ik denk wel beschermd :roll_eyes:

1 like

Dan geldt het oude advies: als het te goed lijkt om waar te zijn…

En ook ‘buy the seller’. Ik zou ‘m laten passeren. Het is een horloge waar weldegelijk goeie fakes van zijn zag ik, maar volgens mij is het coaxiale uurwerk bij deze juist. Maar dan nog: het kan natuurlijk prima een plaatje van een echte zijn…

1 like

Zat ik aan te denken ja… of ze dat ook op buyee toelaten weet ik niet maar het gebeurt overal natuurlijk…

Dit is de verkoper met allemaal omega’'s…

Replica’s en nog matige kwaliteit ook.

Succes met bieden :slight_smile:

1 like

Goede nacht!
Uhm veeel te veel rode vlaggen wat mij betreft.

  1. Te cheap.
  2. Pas 1 dag op de verkoop site, en dan al zo veel omega’s in de verkoop? Moet haast wel een bekende handelaar zijn toch? Of gewoon fake dus.
  3. Elke foto locatie is anders, elke foto is anders genomen…

98% zeker dat dit scam is…

1 like

98% scam?

maak er maar 101% van…

1 like

Thanks…ik laat het maar… nog geen één review ook…

Maar de Omega op de foto’s is wel echt dan? Gewoon de foto’s gejat dus…

Merci… was ook veel te weinig € voor zo één

Inderdaad iets om naar te kijken bij meerdere aanbiedingen… :ok_hand::grimacing:

Even erg snel bekeken, de foto’s van de ‘new item’ Omega’s

Aansluiting van band lijkt al 5 jaar oud, butsen in t staal, vage verkleuring in het metaal…

Denk niet dat de fa. Omega zijn spul zo uit ee fabriek laat rollen

1 like

Oh nou… Wow… bedankt voor je input :ok_hand::smiley: …zeker weer wat geleerd over Omega en Buyee in dit geval, bedankt!!!

LOL een Omega automaat voor €200,- !

Deze post illustreert maar weer eens waarom mensen worden belazerd: door hebberigheid wordt elke vorm van logisch nadenken over boord gegooid!

4 likes

Ik zou het niet doen Nils. Ik ben geen expert in dit Omeg-model maar inmiddels zijn er al genoeg :triangular_flag_on_post: genoemd hier en van onze gemeenschappelijke vriend :wink: heb ik geleerd dat bij verkopers die massa’s horloges verkopen ook vaak niet de juweeltjes vandaan komen… :face_with_raised_eyebrow:

Gewoon verder kijken, komt vast weer wat moois voorbij! :hugs:

1 like

Nee komt goed :grin: …maar ik sta wel versteld hoe ze die dingen namaken als dit replica’s zijn en niet gewoon echte foto’s van een origineel model wat ze misbruiken…maakt mij wel duidelijk dat als ik eens zoiets wil kopen ik heel erg moet oppassen want er zijn natuurlijk ook mensen die zo’n replica gewoon voor de gewone prijs aanbieden :roll_eyes:

1 like