Nog een onbekend Amerikaans merk: "Aqua Swiss" of "Aquaswiss"

We blijven nog een dag aan de andere zijde van de Atlantische plas. Bij een bezoek aan Tarzana / Californië zouden we op visite kunnen gaan bij

http://www.aquaswisswatch.com/Scripts/default.asp][img]http://i1017.photobucket.com/albums/af296/Sparks_02_2010/logo2.jpg[/img

Ian Afshar zei in 2001 zijn juweliersfamilie vaarwel en begon zijn eigen horlogemerk, met de nadruk op ‘high fashion’ voor dagelijks gebruik, speciale gelegenheden en zelf om mee te duiken.
In sub-pagina ‘As seen on…’ is te zien dat heel wat celebrities bijzonder gelukkig zijn met hun horloge van dit merk.
We zullen eens of wij er net zo blij kunnen worden van de presentatie van de heren- en dameshorloges.
Het is weer veel goud, bling-bling en kleurtjes.(Het enige leuke vind ik de gefacetteerde glaasjes op sommige modellen.)
En dit alles tegen forse prijzen voor veelal met quartz uurwerkjes gevulde kasten.

Laat ik maar weer stoppen met mijn bespiegelingen.
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Groetjes,
Flip.

Hier kan ik ook niet echt warm van worden.
Volgende onbekende a.u.b.

(is nog steeds leuk hoor om de onbekende merken te zien dus nog niet stoppen Sparks)

Dat ben ik ook nog lang niet van plan.
Je gaat / Jullie gaan nog veel van me horen c.q. lezen.

Brrr. … morgen weer een kans! :wink:

Hoi,

Dit merk heeft ook een aantal horloges in de collectie van een nogal onthutsende protserigheid. Ik ben ze op diverse veilingsites wel eens tegen gekomen.
Vaak behoorlijke wansmaak in mijn ogen, maar in the USA heeft men daar soms wel patent op, slechts overtroffen door merken als Glamrock…
Die doe je aan iemand cadeau waar je eigenlijk een beetje een hekel aan hebt, en dan zeg je: ik hoop dat je em móói vindt ?? :smiley:

Ha ha.

Groet,

Nico.

Helaas ook niet mijn smaak.
Wel knap dat ze in zo’n klein kastje 6 uurwerkjes kunnen proppen (omkeerbaar klokje), kost een paar centen $ 3.500 maar dan heb je ook wat/niks.:frowning:

Groet
Herman

Keep up the good work.:)o