Elders op dit mooie forum een tip gelezen over een leuke investering die 13 euri wel rechtvaardigt;
dus naar:
en een paar verschillende horlogedozen bekeken en vastgehouden. Er zijn diverse modellen maar ik kamp nu al met ruimtegebrek dus een 12 mogelijkheden doos gekozen;
Volgens de deksel mag er van alles in.
dus meteen maar een deel gevuld en een paar open gelaten want die zijn in de revisie;
Ik heb ook zo’n wit kistje in m’n handen gehad, maar als ik mijn horloge erin deed en het deksel dicht deed, dan kwam het glas van het kistje(glazen deksel) tegen het glas van het horloge aan… Daarom heb ik hem maar laten liggen. Jammer!
ook even geweest,…vijf boxen gehaald en nog weinig plek over. geen enkel horloge raakt het deksel?!..kortom,…voor 7 tientjes al mn klokken netjes opgeborgen.
Ik bedoelde de boxen met de glazen deksel. Bovenstaande box is wat geschikter. Ik ben vorige week toch maar terug gegaan, en heb de box gekocht van bovenstaande foto’s. Goedkoper vind je ze niet =)
Ik heb ook even gekeken. Ik vond het allemaal wat zoetsappig die opdrukar. Kussentjes ook zwaar onder de maat.
Maar ja de prijs is er ook na. Misschien toch nog kopen en zwart spuiten ofzo…