Oh, makkelijk! Een Flagship Heritage!
12 likes
Nomos Club 36!
Oerdegelijk met een in-house caliber!
15 likes
junghans meister chronoscope
8 likes
Een Stowa Antea,mocht he die niet willen dan mij ff tippen
Na het kunnen toevoegen van een Stowa Partitio en Stowa Marine Klassik aan mijn verzameling(beide met het oude Stowa logo en beide via HFers)is het nu tijd om een nieuwe zoektocht te starten.
Ditmaal zoek ik een Stowa Antea KS Klassik,wederom met het oude Stowa logo.
Ligt de jouwe te verstoffen en is deze in goede staat,dan neem ik ‘m graag van je over.
Liefst zonder datum maar met datum is geen groot probleem
[afbeelding]
4 likes
Doe eens gek en ga voor 1mm groter. De ML Aikon 39mm
12 likes
Tijner
20 december 2020 om 12:24
8
Vooral die suggesties van de Nomos Club en de Stowa zijn wel erg tof!
Had ik nog niet overwogen, maar die lichte plaat met secondenwijzer op die manier is wel een hele leuke afwijking van de overige 2 horloges.
Vooral de Nomos met zijn inhouse uurwerk
2 likes
Je kunt ook gaan voor de Nomos Tangente
1 like
floris
20 december 2020 om 12:58
10
Heel simpel in het blauwe gedeelte staat een zenith el primero, dat uurwerk is prachtig, ben er zwaar verlieft op maar ik heb geen budget…
Heb je meteen iets totaal anders om!
3 likes
Mipnick
20 december 2020 om 13:01
11
Een mooie speedy reduced?
2 likes
Tijner
20 december 2020 om 13:11
12
Ik denk dat mijn vrouw de speedy reduces of de FOIS (maar die is weer net wat groter en buiten budget) geweldig zou vinden. Ik vind m ook tof, maar die 800,- voor een service zie ik totaal noet zitten. Daarnaast neig ik een beetje naar een non-zwarte. Maar een all black 3-piece is ook wel weer vet.
Tijner
20 december 2020 om 13:13
13
Bedoel je deze?
Ik ben een beetje bang voor vintige hoofdpijn…
Te koop: Zenith Prime chronograaf (ref. 01.0010.420) met een struisvogel leren (Ko) band. Ik heb dit horloge vorige week zelf gekocht van een vriendelijke streekgenoot, alleen heb ik nu voor het eerst ervaren hoe het is om ‘geen klik’ te hebben met een horloge dat ik (letterlijk) op een lijst had gezet om te kopen, als het voorbij zou komen.
Het ligt niet aan het schitterende en mooi zichtbare 36.000 A/h uurwerk, waarmee je op 1/10 van seconden kan timen, of de (voor mij) ideale diameter van 38…
1 like
floris
20 december 2020 om 13:13
14
Nee man is boring, het is toch tof dat je een compleet ander horloge om doet als je dan toch een wissel doet, als je nu van skx013 denkt van ik doe wat anders om pak je de Tudor, wat in feite gewoon een duurdere skx013 is , precies zelfde uitstraling. Sportief duiker en zwart, daarom denk ik ik kom met een chronograaf…
2 likes
Blob
20 december 2020 om 13:16
15
Moest ik ook meteen aan denken. Lijkt me een prima idee!
2 likes
Tijner
16
floris:
Als je nu van skx013 denkt van ik doe wat anders om pak je de Tudor, wat in feite gewoon een duurdere skx013 is , precies zelfde uitstraling. Sportief duiker en zwart, daarom denk ik ik kom met een chronograaf…
Haha je hebt een punt. Maar de Tudor BB36 is meer explorer achtig en zonder bezel. Dus voor mij wel voldoende anders
Maarrrrr: point taken
3 likes
Colnago
17
Hier ben ik er weer mee hoor:
binnen budget en slecht een halve mm boven gewenst formaat.
9 likes
Tijner
20 december 2020 om 13:17
18
@Blob @TheWornWatch : lug-to-lug niet te lang?
BadBart
20 december 2020 om 13:18
19
Je mist een mooie vintage in je roll!
1 like
Blob
20 december 2020 om 13:20
20
47mm dacht ik. Dat is nog wel te doen!
1 like
Misschien nog een Tudor…? een Prince Oysterdate 74000N op staal? 34mm, lichtgrijze sunburst dial.
1 like