Nog enkele foto's

Naar aanleiding van het krijgen van een nieuw horlogeverzamelboxje, hierbij dan nog enkele foto’s. Ik ga er nog bijmaken, want het is lang geleden,en foto’s zien jullie toch graag…

Ik ben natuurlijk weer zelf benieuwd…
In de box zowat een allegaartje… een rodania, een raymond weil, een rodania, een seiko, een breitling old navitimer,een rodania, en een breitling.
Ik hoop op 1 slechte reactie… om de spanning erin te houden uiteraard…

a117123 Schreef:

Ik hoop op 1 slechte reactie… om de spanning
erin te houden uiteraard…

Haha, nu durven we niet meer:D:D

Nee, zonder flauwe kul, je houdt wel van staal. Ik vind er niets mis mee en een ander woord voor allegaartje is toch ‘verzameling’?
Alleen past de Oris fysiek niet in het kistje, of wel?

Gelijk heb je Tom…
Eigenlijk zet ik Raymond Weil, Seiko, Oris en Breitling liever apart.
En nu je het zegt: het lijkt net een opeengepakte metalen allegaartje.
Oris is eigenlijk mijn eerste uurwerk met lederen riem.
Aja, heb ondertussen kontakt gehad met de dealer, en ze gaan de vouwsluiting vervangen.
Ik moet alleen maar 60 km omrijden… maar dat doet er niet toe uiteraard.

Het was geen kritiek:), ik zou niet durven, meer een constatering.
En wie wil er nu niet zo’n ‘allegaartje’ met zo’n fraaie Breitling als helemaal rechts in het doosje.

Da’s een leuk gevuld doosje! (tu)

Grappig dat de één alleen metalen banden heeft/wil, terwijl de ander (o.a. ik) vrijwel overal de metaalbanden er gelijk afhaalt.

Groeten,

Martin

Mooie verzameling dat ziet er zeker niet verkeerd uit alleen dat metaal daar moet je van houden ik ga voor leer op mijn horloges smaken verschillen. Gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak zo blijft het ook leuk om naar mooie foto’s te kijken

gr Pieter

Mooie verzameling hoor.

Zelf ook altijd metalen bandjes gehad (titanium), de Tissot was de eerste met leer, en vouwsluiting, maar ben erachter dat je goed op de maat moet letten, anders zit de sluiting niet fijn in het midden.

Maar de oudere horloges die ik om en om gedragen heb vanaf 1989 (en nog steeds) beiden nog met de originele titanium band, zelfs de sluiting nog nooit vervangen.

ps, grappig, die rechter Breitling met die pilot module, daar hebben we het laatst nog over gehad.
Erg mooi (en dan ben ik niet eens een Breitlingfan)