Nog even wachten (Seiko SLA019)....

Enkele maanden geleden raakte ik gefascineerd door de marinemaster.
Met name een artikel waarin dit horloge werd vergeleken met de Rolex Hulk zorgde dat mijn interesse alleen maar groter werd!
De stevige kast, de donkergroene kleur en het verhaal achter het horloge benadrukten mijn interesse.

Na een zoektocht van enkele weken heb ik gisteren de deal gesloten!
Ik ontvang deze week nog, mijn eigen en eerste Seiko Marinemaster SLA019. Ik hoop ontzettend dat mijn verwachtingen worden waargemaakt zodat ik mijn eigen vergelijk kan maken met mijn eigen Hulk😉.

Graag jullie review op dit horloge.

Fototjes, deze zijn van de verkoper:

31 likes

Mooie aankoop, ben benieuwd naar de “live” foto’s!

Zo snel ik ‘m binnen heb ga ik de foto’s natuurlijk plaatsen!

Ik ben benieuwd naar je eigen vergelijking. Reviewers is één ding, maar een eigenaar van beiden is leuk om aan het woord te hebben. :+1:

Das wel een topper hoor! :heart_eyes:

Hij is verstuurd. Nu in de wachthouding bij de deur staan tot de pakketbezorger komt​:wink::crossed_fingers:.

Heel mooie aankoop :star_struck: gefeliciteerd.

Thanks!

Dank👍🏻

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop, wel lijkt de band heul veul op die van een Omega Speedmaster Pro en daar is helemaal niets mis mee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Dank! En daar is inderdaad helemaal, niets mis mee😉

1 like

Dankjewel!

Afgelopen week éindelijk ontvangen. Hoe blij ik ermee ben mogen jullie raden. Ik geniet optimaal!

Eerst even wat plaatjes… mijn review volgt spoedig!

5 likes

Gefeliciteerd!
Was het precies wat je er van verwachtte? Iig benieuwd naar de review.

Een eerste korte review😉.
Alleen de schitterende olijfgroene kleur is in het echt nog veel mooier dan ik had verwacht. De afwerking van het horloge is van een zeer hoogwaardig niveau en alles voelt ontzettend solide aan (kan natuurlijk ook aan het gewicht liggen).
Ook valt het formaat me met dragen 200% mee. Hij oogt mij met dragen kleiner dan hij is.

2 likes

Goed!!

Erg benieuwd naar de wijzerplaat in het zonnetje. Voor nu lekker genieten. :+1:

Heel mooi! Gefeleciteerd! :+1:

1 like

Inderdaad! Dat ziet er in ieder geval prachtig uit👍🏻.

1 like

Dankjewel!

1 like